شماره جدید ماهنامه خبری، آموزشی«شمیم‌کوثر» منتشر شد

شماره جدید ماهنامه خبری، آموزشی«شمیم‌کوثر» منتشر شد بیست‌وششمین ماهنامه شمیم‌کوثر با محوریت نقدینگی و نقش نظام بانکی در کنترل آن انتشار یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، ماهنامه شمیم‌کوثر در این شماره به ابعاد مختلف نقدینگی در جامعه و نقش بانک‌مرکزی در مدیریت نقدینگی پرداخته و به این سؤال پاسخ […]

شماره جدید ماهنامه خبری، آموزشی«شمیم‌کوثر» منتشر شد

بیستوششمین ماهنامه شمیم‌کوثر با محوریت نقدینگی و نقش نظام بانکی در کنترل آن انتشار یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، ماهنامه شمیم‌کوثر در این شماره به ابعاد مختلف نقدینگی در جامعه و نقش بانک‌مرکزی در مدیریت نقدینگی پرداخته و به این سؤال پاسخ داده که آیا نظام بانکی برای هدایت و کنترل نقدینگی برنامه و استراتژی تدوین شده‌ای دارد؟

براساس این گزارش؛ توسعه اقتصاد خصوصی با بانکداری سرمایه‌گذاری، بررسی اقتصاد ایتالیا و نقش بانک‌ها در کنترل نقدینگی بازار از گزارش‌های خواندنی این شماره است.

این گزارش می‌افزاید: گفت‌وگو با مدیر خزانه‌داری معاونت مالی پیرامون نقدینگی و تأثیر آن بر تورم و بیکاری و نقش مدیر و تحویلداران شعب در تعالی کوثر از زبان مدیر شعب استان کرمانشاه، کردستان و ایلام از دیگر مطالب ماهنامه شمیم‌کوثر هستند.