۱۸۷۴ مناقصه – اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر- تعمیرات

((آگهی ارزیابی کیفی پیمانکاران جهت مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شماره ۳/۹۵)) سازمان بنادر و دریانوردی/ اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر –        موضوع مناقصه: تعمیرات اساسی و توسعه‌ی ساختمان آتش نشانی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر –        شرایط شرکت‌کنندگان: شرکتهایی می‌توانند در ارزیابی کیفی مناقصه فوق حضور یابند که دارای شروط ذیل باشند: ۱٫شرکتهای […]

((آگهی ارزیابی کیفی پیمانکاران جهت مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شماره ۳/۹۵))

سازمان بنادر و دریانوردی/ اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر

        موضوع مناقصه: تعمیرات اساسی و توسعه‌ی ساختمان آتش نشانی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر

        شرایط شرکت‌کنندگان: شرکتهایی می‌توانند در ارزیابی کیفی مناقصه فوق حضور یابند که دارای شروط ذیل باشند:

۱٫شرکتهای دارای پایه ۵ در رشته ساختمان و ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

۲٫شرکت‌هایی که حائز امتیاز حداقل (۶۰) در ارزیابی کیفی می‌باشند.

ضمنا لازم به ذکر است کلیه پیشنهاد دهندگان موظف به ارایه تاییدیه عدم بدهی به امور مالی دستگاه مناقصه‌گذار می‌باشند بخشنامه شماره ۳۹۱۷/۲۶ پ/۸۸ مورخ ۸۸٫۰۳٫۱۲ سازمان بنادر و دریانوردی، پیوست (فرم شماره یک) و همچنین موظف به ارایه رونوشت کارت شناسایی اشخاص حقوقی (شناسه ملی اشخاص حقوقی) بخشنامه شماره ۶۱۶۹/ت ۳۹۲۷۱ مورخ ۸۸٫۰۱٫۲۹ هیت محترم وزیران، پیوست و ارائه کدکاربری از سایت مناقصه‌گزاری (iets.mporg.ir) فرم شماره دو می‌باشند.

        محل، مهلت و نحوه دریافت دفترچه ارزیابی: خریداران دفترچه ارزیابی در صورت تمایل می‌توانند از روز شنبه مورخ ۹۵٫۰۳٫۰۸لغایت پایان وقت اداری روز چهار‌شنبه مورخ ۹۵٫۰۳٫۱۲ با مراجعه به سایت مناقصه‌گزاری (iets.mporg.ir) بصورت رایگان اسناد ارزیابی را دریافت نمایند. مسئولیت دریافت ناقص اسناد از سایت مذکور به عهده دریافت‌کننده اسناد می‌باشد. ضمناً در صورتی که مناقصه‌گران قصد خرید حضوری دفترچه ارزیابی را داشته باشند ضمن ثبت نام در سایت مناقصه‌گذاری یاد شده، با همراه داشتن معرفی‌نامه و ارایه کد کاربری در سایت مناقصه‌گزاری و واریز مبلغ ۱۰٫۰۰۰ ریال به حساب درآمد بندر به شماره ۰۲۱۷۶۴۵۲۲۰۴۰۰۵ سیبا بانک ملی به دفتر امور قراردادهای بندر خرمشهر مراجعه و CD اسناد دفترچه ارزیابی کیفی را دریافت نمایند. کلیه شرکت‌کنندگان موظف به پیگیری موضوع فراخوان و اطلاع حاصل نمودن از روند برگزاری ارزیابی کیفی از طریق سایت یاده شده می‌باشند.

        محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: مناقصه‌گران باید پاکت پیشنهاد ارزیابی کیفی را از روز پنج‌شنبه مورخ ۹۵٫۰۳٫۱۳ لغایت پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۵٫۰۳٫۲۶ (با توجه به ماه مبارک رمضان) به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه‌گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

  جلسه پرسش و پاسخ مناقصه: ۹۵٫۰۳٫۱۷راس ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۹ در محل سالن کنفرانس واقع در آدرس مناقصه‌گزار برگزار خواهد شد.

 محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای مناقصه‌گران راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۵٫۰۳٫۲۹ در محل سالن کنفرانس به آدرس دستگاه مناقصه‌گزار مفتوح خواهد شد. شایان ذکر است پاکات پیشنهاددهندگانی بازگشایی خواهد شد که ضمن رعایت نحوه دریافت اسناد نام شرکت ثبت شده باشد.

 سپرده شرکت در فرآیند ارجاع به کار: مناقصه‌گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ ۲۷۸٫۳۱۸٫۴۶۵ ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب سپرده بندر شماره ۰۲۱۷۶۴۵۲۲۰۳۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی کد بانک ۶۸۰۱ ارائه نمایند.

        توضیحات:

  آدرس دستگاه مناقصه‌گزار: خرمشهر خیابان مولوی میدان مولودی-اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تلفن ۵۳۵۰۷۰۲۶- ۵۳۵۰۷۱۵۹ فاکس ۵۳۵۲۲۲۳۶

روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر