سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری بانک‌سپه در صنایع کشور

سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری بانک‌سپه در صنایع کشور عضو هیأت‌مدیره اظهار داشت: بانک‌سپه همراه شرکت بازرگانی دولتی، نیازهای صنعت آرد کشور را برطرف خواهد کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، پرتوافکنان در مراسم رونمایی از سامانه فروش آرد سایر مصارف که در محل انستیتو تحقیقات کشور برگزار شد، گفت: بانک‌سپه با شرکت […]

سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری بانک‌سپه در صنایع کشور

عضو هیأت‌مدیره اظهار داشت: بانک‌سپه همراه شرکت بازرگانی دولتی، نیازهای صنعت آرد کشور را برطرف خواهد کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، پرتوافکنان در مراسم رونمایی از سامانه فروش آرد سایر مصارف که در محل انستیتو تحقیقات کشور برگزار شد، گفت: بانک‌سپه با شرکت بازرگانی دولتی در تأمین مالی واحدهای مرتبط با صنعت نان و آرد کشور همراه خواهد بود.

عضو هیأت‌مدیره در این مراسم با اشاره به عملکرد نخستین بانک ایرانی در حوزه‌های مختلف اقتصادی خاطرنشان کرد: بانک‌سپه طی سال‌های اخیر بالغ ‌بر ۱۲ میلیارد دلار در صنایع بالادستی در حوزه‌های پالایشگاه، نیروگاه، پتروشیمی، نفت و سیمان سرمایه‌گذاری کرده که رقم شایان توجهی است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های بانک‌سپه از محل منابع صندوق توسعه ملی مدیریت‌شده و بانک‌سپه یکی از بانک‌های اصلی و عامل صندوق توسعه ملی است.

پرتوافکنان با بیان این‌که صنایع معدنی کشور شامل: چادرملو، گل‌گهر و گهرزمین، شرکت‌هایی هستند که با سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت بانک‌سپه به بهره‌برداری رسیده‌اند، تصریح کرد: معادن کشور با بانک‌سپه شناخته می‌شوند.