افزایش کیفیت خدمات پستبانک به ویژه در مناطق محروم قابل تقدیر است رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورایاسلامی، گفت: امکان دسترسی پستبانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که بهطور کلی در گزارشهایی که دریافت کردیم قابل تقدیر است. به گزارش مناقصهمزایده به […]
افزایش کیفیت خدمات پستبانک به ویژه در مناطق محروم قابل تقدیر است
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورایاسلامی، گفت: امکان دسترسی پستبانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که بهطور کلی در گزارشهایی که دریافت کردیم قابل تقدیر است.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک، محمدرضاپورابراهیمی داورانی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورایاسلامی گفت: گزارش کلی که ما از پستبانک در دست داریم آن است که پستبانک توانسته خدماتش را گسترش دهد و به مجموعهای از جامعه هدف که دسترسی به نظام بانکی ندارد، خدمات بانکی ارایه کند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورایاسلامی، ادامه داد: این بانک توانسته است خدمات کیفی بانکی را در سطح مجموعه خدماتی که به صورت متعارف ارتقا داده میشود، ارایه دهد.
پورابراهیمی، خاطرنشان کرد: امکان دسترسی این بانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که بهطور کلی در گزارشهایی که دریافت کردیم مورد قبول بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.