۵٫۵ میلیون پست بانک کارت امکان دریافت خدمات کارت سوخت را دارند

  ۵٫۵ میلیون پست بانک کارت امکان دریافت خدمات کارت سوخت را دارند فرهادبهمنی، مدیر امور فناوری اطلاعات پست بانک ایران گفت: در راستای طرح اتصال کارت سوخت به ‌کارت‌های بانکی از طریق اتصال برخط به نظام پرداخت بانکی کشور، تعداد ۵٫۵ میلیون پست بانک کارت، امکان اتصال به طرح مذکور را دارد. به گزارش […]

 

۵٫۵ میلیون پست بانک کارت امکان دریافت خدمات کارت سوخت را دارند

فرهادبهمنی، مدیر امور فناوری اطلاعات پست بانک ایران گفت: در راستای طرح اتصال کارت سوخت به ‌کارت‌های بانکی از طریق اتصال برخط به نظام پرداخت بانکی کشور، تعداد ۵٫۵ میلیون پست بانک کارت، امکان اتصال به طرح مذکور را دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، مهندس بهمنی افزود: دارندگان کارت‌های پست بانک می‌توانند از طریق لینک https: //www.mob.gov.ir/fuel-register#fuel راهنمای مربوطه را دریافت‌کرده و نسبت به اتصال کارت خود به ‌کارت سوخت اقدام کنند.

وی تصریح‌کرد: با این اتصال، دارندگان پست‌بانک‌کارت می‌توانند نسبت به دریافت سوخت برای خودرو و بهای آن در جایگاه‌های سوخت کشور اقدام کنند.

 

بهمنی در پایان تصریح‌کرد: با توجه به گسترگی شعب و باجه‌های پست‌بانک‌ایران در سطح کشور، فرصت خوبی برای هموطنان فراهم شده است تا پست‌بانک‌کارت خود به عنوان کارت سوخت عملیاتی کنند.