جایگاه ویژه تأمین سرمایه سپهر در زنجیره ارزش بانک صادرات

جایگاه ویژه تأمین سرمایه سپهر در زنجیره ارزش بانک صادرات عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صادرات در هفتمین سالروز تأسیس «تأمین سرمایه سپهر» که با حضور سهامداران عمده و مدیران عالی رتبه بانک صادرات برگزار شد، تأکید کرد: تأمین سرمایه سپهر در زنجیره ارزش بانک صادرات از جایگاه ویژه‌ایی برخوردار است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

جایگاه ویژه تأمین سرمایه سپهر در زنجیره ارزش بانک صادرات

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صادرات در هفتمین سالروز تأسیس «تأمین سرمایه سپهر» که با حضور سهامداران عمده و مدیران عالی رتبه بانک صادرات برگزار شد، تأکید کرد: تأمین سرمایه سپهر در زنجیره ارزش بانک صادرات از جایگاه ویژه‌ایی برخوردار است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی «سپهر» را از شرکت‌هایی دانست که از آغاز فعالیت تاکنون براساس ساختاری اصولی و حرفه‌ای بنا نهاده شده است.

صیدی ادامه‌داد: امید است این شرکت با نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ایی که دراختیار دارد، به زودی در هیأت و ساختار یک بنگاه بزرگ بین‌المللی باشکوه ظاهر شود.

وی با اشاره به مزیت‌های رقابتی «سپهر» گفت: تأمین سرمایه سپهر حجم عظیمی از پتانسیل‌ها را در اختیار دارد که می‌تواند با استفاده از آنها مزیت رقابتی خود را افزایش دهد.