۲۵۸۱ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق خوزستان- تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم ·        مناقصه گذار : شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ·        موضوع : شماره مناقصه موضوع مناقصه مبلغ برآورد اولیه (ریال) سپرده شرکت در مناقصه(ریال) ۱۵۵/۹۷ تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل ، نصب و خدمات پشتیبانی مربوطه به پروژه اصلاح و بهینه سازی […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

·        مناقصه گذار : شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

·        موضوع :

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

مبلغ برآورد اولیه (ریال)

سپرده شرکت در مناقصه(ریال)

۱۵۵/۹۷

تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل ، نصب و خدمات پشتیبانی مربوطه به پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی شهرستان ایذه

( تملک دارایی)

۲٫۵۹۵٫۶۹۵٫۴۷۲

۱۲۹٫۷۸۴٫۷۷۴

۱۵۶/۹۷

تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل ، نصب و خدمات پشتیبانی مربوطه به پروژه بهینه سازی شبکه برق روستایی الوان شهرستان شوش

( تملک دارایی)

۶٫۸۶۹٫۷۱۶٫۵۴۳

۳۴۳٫۴۸۵٫۸۲۸

۱۵۷/۹۷

تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل ، نصب و خدمات پشتیبانی مربوطه به پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی شهرستان شادگان ( تملک دارایی)

۵٫۰۶۹٫۳۹۹٫۸۵۱

۲۵۳٫۴۶۹٫۹۹۰

۱۵۸/۹۷

تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل ، نصب و خدمات پشتیبانی مربوطه به پروژه بهینه سازی شبکه برق روستایی شهرستان ماهشهر

( تملک دارایی)

۶٫۱۷۴٫۳۰۲٫۰۵۳

۳۰۸٫۷۱۵٫۱۰۰

 

·        مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ  ۱۸/۹/۹۷ لغایت ۲۴/۹/۹۷

·        تاریخ بازدید از محل پروژه: از تاریخ  ۲۵/۹/۹۷ لغایت ۲۸/۹/۹۷

·        محل دریافت اسناد مناقصه:

·        الف : اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طبقه دوم اتاق ۲۰۲ امور بازرگانی و قراردادها تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات ۳۳۳۳۴۰۳۹-۰۶۱

·         توزیع نیروی برق خوزستان www.kepdc.co.ir ، سایت شرکت توانیر www.tavanir.org.ir یا پایگاه ملی اطلاع رسانی http:/iets.mporg.ir نیز قابل رویت می‌باشد.

·        تاریخ تحویل پاکت‌های مناقصه: تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۴/۱۰/۹۷

·        محل تحویل پاکت‌های مناقصه : اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان- طبقه اول اتاق ۱۰۷

·        تاریخ گشایش پاکت های مناقصه: روز شنبه مورخ ۸/۱۰/۹۷ ساعت ۱۴

·        مبلغ خرید اسناد مناقصه ۳۰۰٫۰۰۰ ریال واریز به حساب سپهر شماره ۰۱۰۴۹۷۸۲۰۰۰۰۷ نزد بانک صادرات اهواز شعبه دز

·        پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده ، تضمین‌های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت تهیه و حسب مورد ضمانت یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید.

·        به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش ، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر یا چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

·        به پیشنهادهای فاقد امضاء مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

·        سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان