۲۵۸۳ مناقصه – دهیاری احمدآباد دیزج- اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستا

آگهی مناقصه عمومی – یک مرحله‌ای دهیاری روستای احمدآباد دیزج – نوبت دوم شرح مناقصه: عملیات عمرانی دهیاری                                                                   مناقصه گزار: دهیاری احمدآباد دیزج موضوع مناقصه: اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستا به مقدار ۲۰٫۴۹۰ مترمربع با برآورد مالی در حدود ۷٫۱۰۸٫۴۸۳٫۰۲۴ ریال (هفت میلیارد و یکصد و هشت میلیون و چهارصد و هشتاد و […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

دهیاری روستای احمدآباد دیزج نوبت دوم

شرح مناقصه: عملیات عمرانی دهیاری                                                                  

مناقصه گزار: دهیاری احمدآباد دیزج

موضوع مناقصه: اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستا به مقدار ۲۰٫۴۹۰ مترمربع با برآورد مالی در حدود ۷٫۱۰۸٫۴۸۳٫۰۲۴ ریال (هفت میلیارد و یکصد و هشت میلیون و چهارصد و هشتاد و سه هزار و بیست و چهار ریال ) براساس فهرست بهای رشته راه، باند فرودگاه ۱۳۹۷

محل اجرای پروژه: استان آذربایجانغربی شهرستان خوی بخش مرکزی روستای احمدآباد دیزج

مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: ارائه ضمانت‌بانکی معتبر یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۰۱۰۶۳۵۱۰۴۵۰۰۱ بانک ملی به نام دهیاری احمدآباد دیزج به میزان ۵ درصد کل برآورد معادل ۳۵۵٫۴۲۵٫۰۰۰ ریال (سیصد و پنجاه و پنج میلیون و چهارصد و بیست و پنج هزار ریال)

زمان فروش اسناد و محل دریافت:

۱-زمان فروش اسناد مناقصه از تاریخ درج آگهی نوبت اول (۱۴/۰۹/۹۷) تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۴/۰۹/۹۷

۲-محل دریافت اسناد مناقصه و نمونه قرارداد: شهرستان خوی بخش مرکزی دهیاری احمدآباد دیزج.

نحوه خرید اسناد: واریز وجه نقد به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به شماره حساب ۰۱۰۶۳۵۱۰۴۵۰۰۱ نزد بانک ملی به نام دهیاری احمدآباد دیزج (ارائه فیش در هنگام خرید اسناد الزامی می‌باشد.)

مهلت و محل تحویل پیشنهادات: حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۰۴/۱۰/۹۷ تحویل به دهیاری احمدآباد دیزج با مبلغ مشخص و معین و بدون ابهام و قلم خوردگی در داخل پاکت لاک و مهر شده.

تاریخ و ساعت گشایش پاکتها: روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۹۷ ساعت ۱۱ صبح در محل بخشداری مرکزی خوی. برنده مناقصه حداکثر ظرف یک هفته پس از گشایش پاکتها بعد از بررسی پیشنهادها اعلام خواهد شد. (پیشنهاد دهندگان یا نماینده آنها می‌توانند در صورت تمایل در جلسه کمیسیون معاملات حضور یابند.)

شرایط مناقصه:

۱-داشتن حداقل رتبه ۵ راهسازی از مراجع ذیصلاح و همچنین گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر.

۲-نفرات اول، دوم و سوم هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها ضبط و وصول خواهد شد.

۳-برنده مناقصه ملزم به واریز وجه نقد در حساب سپرده دهیاری و با ارائه ضمانت‌نامه معتبر بانکی به میزان ۱۰ درصد مبلغ کل قرارداد بعنوان حسن انجام تعهدات می‌باشد که پس از تحویل موقت پروژه عودت داده خواهد شد. ۵ درصد صورت وضعیت قطعی بعنوان حسن انجام کار بوده و شش ماه بعد از تحویل موقت پرداخت خواهد شد.

۴-به برنده مناقصه پیش پرداخت حداکثر به میزان ۲۵ درصد مبلغ قرارداد با دریافت ضمانتنامه بانکی معتبر پرداخت خواهد شد. (۱۰ % پس از تحویل کارگاه، ۸ % پس از تجهیز کارگاه، ۷ % پس از انجام ۳۰ درصد مبلغ اولیه پیمان)

۵-دهیاری در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادها مختار است و در این صورت سپرده توسط دهیاری مسترد خواهد شد.

۶-سایر اطلاعات و جزییات مربوط به مناقصه در اسناد و شرایط عمومی و خصوصی مندرج می‌باشد که جزء لاینفک قرارداد خواهد بود.

۷-کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه و مالیات بر عهده برنده مناقصه می‌باشد. مالیات بر ارزش افزوده بر عهده دهیاری است که در صورت ارائه گواهی ثبت‌نام در ارزش افزوده قابل پرداخت خواهد بود.

۸-نمونه قرارداد دهیاری بایستی پس از مهر و امضاء و قید اینکه مورد قبول می باشد، ضمیمه پیشنهاد شود.

۹-در کلیه مراحل قرارداد، شرایط عمومی پیمان حاکم خواهد بود.

۱۰-قیر مصرفی پروژه از محل سهمیه قیر رایگان بنیاد مسکن می‌باشد و برنده مناقصه موظف به ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر به بنیاد مسکن جهت دریافت قیر می‌باشد که در صورت تاخیر یا عدم دریافت قیر توسط پیمانکار جریمه خسارت وارده به دهیاری محاسبه و از پیمانکار دریافت خواهد شد. و در صورت عدم تخصیص قیر از طرف بنیاد مسکن پروژه قابلیت اجرایی نداشته و قرارداد کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۱۱-شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف دهیاری می‌باشد.

۱۲-هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

شماره تماس دهیار: ۰۹۱۴۹۶۱۵۱۹۵     شماره تماس امور مالی: ۰۹۱۴۹۶۵۸۶۰۰