بدون اغماض با مفاسد اقتصادی مبارزه کنیم

رییس اتاق بازرگانی یاسوج بدون اغماض با مفاسد اقتصادی مبارزه کنیم رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی یاسوج گفت: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه و نوسانات نرخ ارز معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی‌تر شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران جبارکیانی‌پور اظهارکرد: […]

رییس اتاق بازرگانی یاسوج

بدون اغماض با مفاسد اقتصادی مبارزه کنیم

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی یاسوج گفت: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه و نوسانات نرخ ارز معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی‌تر شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران جبارکیانی‌پور اظهارکرد: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه و نوسانات نرخ ارز معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی‌تر شود. مبارزه با فساد در دستور کار ۳ قوه است و همه باید برای شکوفا شدن کسب‌ و کار در استان تلاش کنند.

وی افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی، فضای کسب‌ و کار کشور و استان را تحت‌الشعاع قرارداده و با مراجعه به هر بانک و مؤسسه‌ای می‌بینیم، دست‌ و پای مدیران بسته شده و تحت تأثیر قرار گرفته است. علی‌رغم تلاش‌ها برای راه‌اندازی واحد‌‌ها و رشد تولید، متأسفانه ترکش‌های مبارزه به سمت تمام دستگاه‌های اجرایی رفته و فضای کسب ‌و کار متأثر از این رفتار‌ها است.

کیانی‌پور با بیان این‌که با فساد باید بدون اغماض برخورد شود، گفت: مدیران ما و به ویژه حوزه صنعت، معدن ‌و تجارت به جدیت درگیر کنترل بازار، قیمت‌های تمام شده کالا، دغدغه تولید و حوزه‌های مختلف است. رییس‌جمهور و دولتمردان نیز به دلیل این‌که تجارت زمینه‌ساز روابط سیاسی بین ملت‌‌ها است، روی دیپلماسی اقتصادی تأکید جدی دارند.

وی با بیان این‌که در زمینه حفظ سرمایه‌های اجتماعی باید تلاش شود، افزود: از نظر نرخ بیکاری در کشور کهگیلویه‌و بویراحمد رتبه قابل قبولی دارد که نتیجه تلاش‌های دولت و بخش خصوصی است. در زمینه توسعه کسب ‌و کارهای جدید و ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها باید در کمیته برنامه‌ریزی و کارگروه امور زیربنایی بحث‌ و تبادل نظر شود.