آگهی مناقصه عمومی ( کتبی) سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه در راستای اجرای بند ۳ مصوبه شماره ۱ شورای سازمان خود در نظر دارد نسبت به واگذاری حجمی جمع آوری حمل و تخلیه مکانیزه بخشی از پسماند های عادی اماکن ( مسکونی و غیر مسکونی) سطح شهر کرمانشاه به صورت تفکیکی با شرایط ذیل اقدام […]
آگهی مناقصه عمومی ( کتبی)
سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه در راستای اجرای بند ۳ مصوبه شماره ۱ شورای سازمان خود در نظر دارد نسبت به واگذاری حجمی جمع آوری حمل و تخلیه مکانیزه بخشی از پسماند های عادی اماکن ( مسکونی و غیر مسکونی) سطح شهر کرمانشاه به صورت تفکیکی با شرایط ذیل اقدام نماید لذا متقاضیان محترم دارای شخصیت حقوقی و اشخاص حقیقی واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه ها از ساعت ۸ صبح مورخه ۲۵/۰۹/۱۳۹۷ به سامانه setadiran.ir مراجعه فرمایند. ضمنا شماره های تماس با سازمان ۳۴۲۷۱۶۲۶ و۳۴۲۷۸۵۶۵-۰۸۳ داخلی (۱۷) می باشد.
مشخصات مناقصه ها :
موضوع مناقصه:
جمع آوری ، حمل و تخلیه مکانیزه زباله های اماکن مسکونی و غیر مسکونی بخشی از سطح شهر کرمانشاه از پست های برداشت تا ایستگاه میانی انتقال پسماند تقاطع شهدا ( به صورت حجمی)
قیمت برآوردی: به ازاء هر کیلو گرم ۸/۲۸۵ ریال
نام منطقه
مدت پیمان
مبلغ تضمین قرارداد
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه- ریال
شماره آگهی مناقصه در سامانه setadiran.ir
تاریخ انتشار آگهی درسامانه
setadiran.ir
۱
سه سال
۱۰% مبلغ قرارداد
۰۰۰/۰۰۰/۴۰۰
۲۰۰۹۷۵۰۰۴۸۰۰۰۰۵
۲۵/۰۹/۱۳۹۷
۲
۲۰۰۹۷۵۰۰۴۸۰۰۰۰۶
۵
۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰
۲۰۰۹۷۵۰۰۴۸۰۰۰۰۲
۶
۰۰۰/۰۰۰/۳۵۰
۲۰۰۹۷۵۰۰۴۸۰۰۰۰۴
۷
۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰
۲۰۰۹۷۵۰۰۴۸۰۰۰۰۳
شرایط مناقصه:
۱-مدت پیمان سه سال شمسی می باشد.
۲-مدل خودروهای موضوع پیمان می بایست تا پایان سال ۹۷ بیشتر از ۴ سال نباشد(مدل ۱۳۹۴ به بعد)
۳-تامین و پرداخت تمامی هزینه های خودروهای مورد نیاز شامل : تعمیر و نگهداری ( کلی و جزئی) ، بیمه شخص ثالث، تامین سوخت و … و نیز هزینه های حقوقی و مزایای ( رانندگان مربوطه) .و کلیه هزینه های فرآیند انجام کار از جمیع جهات به عهده برنده مناقصه می باشد.
تبصره : تامین و پرداخت هزینه حقوق و مزایای نیروهای کارگری مورد نیاز جهت جمع آوری پسماند همراه خودروهای موصوف به عهده شهرداری می باشد.
۱-مناقصه به صورت کتبی بوده و هر یک از شرکت کنندگان می بایست به شرح ذیل اقدام نمایند.
محتویات پاکت الف- اصل فیش سپرده شرکت در مناقصه واریز شده به حساب ۱۸۹۲۰۱۰۰۲۸ بانک تجارت شعبه زمزم به نام سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه(برابر مبالغ اعلامی) در آگهی مناقصه .
محتویات پاکت ب – تصاویر اساسنامه، آخرین تغییرات شرکت ( اشخاص حقوقی) و کپی شناسنامه و کارت ملی ( اشخاص صاحب امضاء) به همراه فرم مهر و امضاء شده شرایط مناقصه و پیش نویس قرارداد.
محتویات پاکت ج- فرم تکمیل و مهر و امضاء شده قیمت پیشنهادی خوانا و بدون قلم خوردگی ( از حیث عدد و حروف مشخص و بدون ابهام ).
۲-شرکت کنندگان می بایست تمامی پاکت ها را در قالب یک پاکت واحد مهر و موم شده حداکثر تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخه ۱۲/۱۰/۹۷ به دبیرخانه حراست شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.
۳-سازمان از قبول هرگونه چک و یا وجه نقد به عنوان سپرده شرکت در مناقصه معذور خواهد بود.
۴-سپرده نفر اول در صورت انصراف به نفع سازمان ضبط و مورد مناقصه به نفر دوم واگذار و این شرط برای نفر دوم نیز پابرجا خواهد بود.
۵-سپرده برندگان اول و دوم مناقصه پس از انعقاد قرارداد و سایر شرکت کنندگان ۳۰روز کاری بعد از برگزاری مناقصه استرداد خواهد شد.
۶-کلیه هزینه های برگزاری مناقصه شامل کارشناسی ، درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
۷-پس از بازگشایی پاکت ها توسط اعضاء کمیسیون ، برندگان مناقصه برابر مقررات اعلام خواهند شد.
۸-به پیشنهادات مخدوش و فاقد مدارک لازم و یا خارج از وقت مقرر ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹-شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه تو۱۰ط شرکت کننده می باشد.
۱۱-سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه در رد هر یک یا تمام پیشنهادات مختار می باشد.
۱۲-شرکت کنندگان ملزم به رعایت قانون منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری می باشند.
۱۳-قرارداد پیوست مدارک مناقصه به صورت پیش نویس بوده و کارفرما مجاز به هرگونه تغییر و یا اصلاح در محتوای آن در زمان انعقاد قرارداد می باشد.
زمان و مکان برگزاری مناقصه: تمامی پاکت های تحویلی راس ساعت ۱۷ بعد از ظهر روز پنج شنبه مورخه۱۳/۱۰/۹۷ در محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه توسط اعضاء کمیسیون معاملات بازگشایی خواهند شد.
سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.