۲۵۹۲ مزایده – شهرداری بندر انزلی-واگذاری امور تفكيک زباله

                                           (آگهي تجديد مزايده عمومي )                                  (نوبت اول) شهرداري بندر انزلي در نظر دارد به استناد بند ۱مصوبه مورخ ۷/۵/۹۷ شوراي اسلامي شهر، نسبت به واگذاري امور تفكيك زباله از مبدا از طريق برگزاري مزايده […]

                                           (آگهي تجديد مزايده عمومي )                                 

(نوبت اول)

شهرداري بندر انزلي در نظر دارد به استناد بند ۱مصوبه مورخ ۷/۵/۹۷ شوراي اسلامي شهر، نسبت به واگذاري امور تفكيك زباله از مبدا از طريق برگزاري مزايده عمومي به مدت ۳ سال اقدام نمايد.

موضوع مزايده : عبارت است از عملیات طرح تفكيك زباله از مبدأ شامل جمع آوری پسماندهای خشک با ارزش شامل کاغذ، کارتن، مقوا، پلاستیک، پت، نان خشک، انواع فلزات، شیشه و غیره از سطوح شهري، ادارات، سازمانها، مدارس، اصناف و خانوارها و ….پس از آموزشهاي لازم توسط شركت و بر اساس مندرجات طرح جامع مدیریت پسماند شهرداری بندرانزلی

مبلغ پايه براي اجاره بهاء ماهيانه از سال دوم قرارداد: ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال     

مبلغ تضمين شركت در مزايده: ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال

 نوع تضمين : ضمانتنامه بانكي شركت در مزايده يا يا واريز نقدي در وجه شهرداري به حساب بانكي شهرداري به شماره حساب ۳۱۰۰۰۰۰۷۵۹۰۰۹ بانك ملي به نام شهرداري بندر انزلي

هزينه خريد اسناد مزايده : مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ريال واريزبه حساب شماره ۱۰۷۶۳۲۷۵۹۰۰۱ ۰ نزد بانك ملي شعبه شهرداري بندرانزلي به نام شهرداري بندر انزلي

تاريخ فروش اسناد مزايده : از ساعت ۹ صبح روز يكشنبه مورخ  ۹/۱۰/۱۳۹۷ لغايت پايان وقت اداري چهارشنبه ۱۹/۱۰/۱۳۹۷

آخرين مهلت ارائه پيشنهادات : ساعت ۹ صبح روز يكشنبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۷

 تاريخ باز گشايي پاكتها : راس ساعت ۱۱صبح روز يكشنبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۷

محل بازگشايي پاكتها : دفتر كار شهردار بندر انزلي

محل فروش اسناد : واحد پيمان و رسيدگي شهرداري بندر انزلي

محل تحويل اسناد : دبيرخانه شهرداري بندر انزلي

به پيشنهادهاي فاقد امضاء، مشروط ، مخدوش و پيشنهادهايي كه بعد از انقضاي مدت مقرر واصل شود و همچنين پيشنهادهاي فاقد سپرده يا سپرده‌هاي مخدوش و يا كمتر از ميزان مقرر و يا چك شخصي و نظير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.

-مدت اعتبار پيشنهاد مالي : پيشنهاد مالي ارائه شده مي‌بايست به مدت سه ماه از تاريخ بازگشايي پاكت پيشنهاد قيمت داراي اعتبار باشد.

-هزينه آگهي به عهده برنده مزايده مي‌باشد.

– اشخاص حقوقي بايد اساسنامه و ليست اعضاي هيات مديره، آخرين تغييرات معتبر ثبت شده در روزنامه رسمي، گواهي صاحبان امضا، تصوير برابر اصل شده مفاصا حساب دارايي و تامين اجتماعي تا پايان سال ۱۳۹۶، ارائه حداقل يك قرارداد در حوزه خدمات شهري با موضوع پسماند نظير جمع آوري زباله، تفكيك از مبدا،رفت و روب و رزومه كاري و ارائه رضايتمندي از كارفرما ، ارائه مدرك صلاحيت معتبر و مرتبط با موضوع مزايده و تاييد اداره صنعت، معدن، تجارت و يا اداره كار و امور اجتماعي و و اسناد خريداري شده را ارائه دهند.

-اشخاص حقيقي بايد تصوير برابر اصل شده پروانه كسب معتبر و مرتبط با موضوع مزايده و يا پروانه كسب مورد تاييد اداره صنعت، معدن، تجارت و يا اداره كار و امور اجتماعي، گواهي صاحبان امضا، رزومه كاري و ارائه رضايتمندي از كارفرما و ارائه حداقل يك قرارداد در حوزه خدمات شهري با موضوع پسماند نظير جمع آوري زباله، تفكيك از مبدا، رفت و روب و رزومه كاري و اسناد خريداري شده را ارائه دهند و تمام اسناد مزايده از جمله شروط اوراق مزايده بايد به مهر و امضاي مجاز تعهد آور پيشنهاد دهنده برسد.

هيچ يك از شركت كنندگان در مزايده نمي‌توانند بيش از يك پيشنهاد تسليم نمايند.

-در صورت انصراف نفر اول سپرده ايشان ضبط و با نفر دوم قرارداد منعقد و در صورت انصراف نفر دوم نيز به همين منوال عمل خواهد شد.

-شهرداري در رد يا قبول پيشنهادها مختار است.

-در شرايط برابر اولويت با پيمانكاران بومي مي‌باشد.

-ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مزايده مندرج است.

-متقاضيان مي‌توانند براي اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۴۴۵۴۱۹۳۵ واحد پيمان و رسيدگي تماس حاصل نمايند.