حضور پررنگ بانک سپه در عرصه‌های مختلف اقتصادی آذربایجان‌غربی

حضور پررنگ بانک سپه در عرصه‌های مختلف اقتصادی آذربایجان‌غربی بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت مبنی بر رشد تولید و اقتصادی دوهزارو۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی استان آذربایجان‌غربی در ۸‌ماهه سال‌جاری پرداخت کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، سیدعلی‌موسوی، مدیر استان آذربایجان‌غربی بانک سپه، افزود: […]

حضور پررنگ بانک سپه در عرصه‌های مختلف اقتصادی آذربایجان‌غربی

بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصادی دولت مبنی بر رشد تولید و اقتصادی دوهزارو۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی استان آذربایجان‌غربی در ۸‌ماهه سال‌جاری پرداخت کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، سیدعلی‌موسوی، مدیر استان آذربایجان‌غربی بانک سپه، افزود: پرداخت تسهیلات بانک سپه به فعالان اقتصادی در ۸‌ماهه سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از مبلغ کل تسهیلات پرداختی بانک سپه در استان آذربایجان‌غربی طی ۸‌ماهه نخست سال‌جاری هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال آن به بخش بازرگانی و خدمات، ۵۷۰ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان و ۲۵۰ میلیارد ریال آن به بخش‌های، معدن و صنعت کشاورزی اختصاص‌یافته است.

مدیر استان آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت افزایش منابع و تأثیر آن بر بالا رفتن توان تسهیلاتدهی بانک برای کمک به تولید، تصریح کرد: منابع بانک سپه در استان آذربایجان‌غربی از مبلغ ۱۰هزارو۳۷۱ میلیارد ریال در پایان آبان سال گذشته به بیش از ۱۳هزارو۹۹۹ میلیارد ریال در ۸ ماه سال‌جاری رسید.

سیدعلی‌موسوی به حاکمیت انضباط مالی و رعایت مقررات بانک‌مرکزی در بانک سپه به‌ ویژه در مورد نرخ سپرده‌ها اشاره کرد و گفت: منابع بانک سپه در استان آذربایجان‌غربی در ۸ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۵ درصد رشد داشت.