آگهی مناقصه عمومی شماره ۸۰۹-۹۷ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور ذیل از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدالشرایط اقدام نماید. بدین منظور از کلیه شرکتهایی که دارای تایید صلاحیت از سازمان کار و امور اجتماعی و نیز دارای تجربه و سوابق کافی و […]
آگهی مناقصه عمومی
شماره ۸۰۹-۹۷
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور ذیل از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدالشرایط اقدام نماید. بدین منظور از کلیه شرکتهایی که دارای تایید صلاحیت از سازمان کار و امور اجتماعی و نیز دارای تجربه و سوابق کافی و مفید در امور مربوطه میباشند و تمایل به همکاری دارند دعوت میشود از تاریخ ۰۸/۱۰/۹۷ تا ۱۳/۱۰/۹۷ جهت دریافت اسناد و مدارک شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهادات به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره ۳ دانشگاه، طبقه اول واحد مزایدات و مناقصات مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۵۲۹۷۱۰-۰۸۱ تماس حاصل فرمایند. بدیهی است مهلت ارائه قیمت پیشنهادی و تحویل پاکتهای لاک و مهر شده الف- ب- ج از ۱۵/۱۰/۹۷ تا ساعت ۱۴ روز سهشنبه مورخ ۲۵/۱۰/۹۷ به دفتر حراست دانشگاه به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره ۲ بوده (تحویل پاکات مناقصه توسط نماینده شرکت با در دست داشتن معرفینامه کتبی امکان پذیر میباشد) و به پیشنهادات واصله پس از تاریخ و ساعت فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد. جلسه کمیسیون مناقصه راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۶/۱۰/۹۷ در دفتر مدیریت امور عمومی برگزار خواهد شد.
ردیف
نام واحد
حجم کار قابل واگذاری ماهیانه
تضمین
۱
واگذاری امور اپراتوری بیمارستان سینا
۴۲۰۲ ساعت معادل ۲۲ نفر
۲۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
-مدت موضوع قرارداد: یکسال شمسی
-تضمین شرکت در مناقصه: یک فقره ضمانتنامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان دقیقا به نام موضوع مناقصه و یا ارائه فیش واریزی وجه نقد به شماره حساب ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان.
-شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
-کد اقتصادی – شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱- ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸- ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
-هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
-دریافت اسناد شرکت در مناقصه توسط نماینده شرکت با در دست داشتن معرفینامه کتبی امکان پذیر میباشد.
واحد مزایدات و مناقصات دانشگاه
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.