۲۵۹۸ مناقصه – شهرداری بندر انزلی- اجاره ماشين‌آلات مكانيزه خدمات شهری

                                                                      (آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي)                                                        (نوبت دوم) شهرداري بندر انزلي در نظر دارد به استناد مصوبه شوراي اسلامي شهر نسبت به […]

                                                                      (آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي)                                                       

(نوبت دوم)

شهرداري بندر انزلي در نظر دارد به استناد مصوبه شوراي اسلامي شهر نسبت به اجاره ماشين‌آلات مكانيزه خدمات شهري(جمع آوري زباله) براي مدت ۷ماه از طريق مناقصه عمومي اقدام نمايد.

موضوع مناقصه : عبارت است از اجاره ۱۸ دستگاه خودروي مكانيزه حمل زباله شامل ۱۶ دستگاه خودروي مكانيزه ۶ تن و ۲ دستگاه خودروي مكانيزه ۱۰ تن همگي مدل سال ۱۳۹۳ به بعد

نوع تضمين : ضمانتنامه بانكي شركت در مناقصه يا در وجه شهرداري و يا واريز نقدي به حساب بانكي شهرداري به شماره حساب۳۱۰۰۰۰۰۷۵۹۰۰۹ بانك ملي به نام شهرداري بندر انزلي

هزينه خريد اسناد مناقصه : مبلغ  ۵۰۰٫۰۰۰ ريال واريزبه حساب شماره ۱۰۷۶۳۲۷۵۹۰۰۱ ۰ نزد بانك ملي شعبه شهرداري بندرانزلي به نام شهرداري بندر انزلي

تاريخ فروش اسناد مناقصه : از ساعت ۹ صبح روز يكشنبه مورخ ۹/۱۰/۱۳۹۷ لغايت پايان وقت اداري چهارشنبه ۱۹/۱۰/۱۳۹۷

آخرين مهلت ارائه پيشنهادات : ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۷

 تاريخ باز گشايي پاكتها : راس ساعت ۱۱صبح روز دوشنبه مورخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۷

محل بازگشايي پاكتها : دفتر كار شهردار بندر انزلي

محل فروش اسناد: واحد پيمان و رسيدگي شهرداري بندر انزلي

محل تحويل اسناد : دبيرخانه شهرداري بندر انزلي

به پيشنهادهاي فاقد امضاء، مشروط ، مخدوش و پيشنهادهايي كه بعد از انقضاي مدت مقرر واصل شود و همچنين پيشنهادهاي فاقد سپرده يا سپرده‌هاي مخدوش و يا كمتر از ميزان مقرر و يا چك شخصي و نظير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.

-مدت اعتبار پيشنهاد مالي : پيشنهاد مالي ارائه شده مي‌بايست به مدت سه ماه از تاريخ بازگشايي پاكت پيشنهاد قيمت داراي اعتبار باشد.

-مقادیر و میزان حجم کار : روزانه حداقل ۸ ساعت مفید با تعيين وقت مسئول خدمات شهری می‌باشد.

-تامین کلیه هزینه‌های خودرو اعم از سوخت، بیمه، استهلاک اعم از لاستيك، خرابي و غيره، هزينه‌هاي ناشي از تصادف، تامين لوازم يدكي بر عهده برنده مناقصه و تامین راننده بعهده شهرداری خواهد بود .

پيمانكار موظف است كليه تعميرات با تامين قطعات و تجهيزات مورد نياز جهت آماده سازي خودروها را در محل تعيين شده توسط اداره ماشين آلات انجام دهد.

-نحوه تسلیم پاكتها: ۱- سپرده شرکت در مناقصه پاکت (الف) ۲- اسناد مناقصه به همراه اسناد  ۱۸دستگاه خودروي مكانيزه شامل كارت ماشين، برگه معاينه فني، كارت سوخت و بيمه شخص ثالث، بانضمام مدارک برابر اصل شده اشخاص حقيقي و يا حقوقي شامل گواهي امضا براي صاحبان امضا ، اساسنامه شركت، آخرين تغييرات معتبر ثبت شده در روزنامه رسمي، ارائه مدرك معتبر جهت تردد و تاييد راهور در پاکت (ب) و برگ پیشنهاد قیمت به صورت صریح و خوانا در پاکت (ج) و هر سه پاکت در یک پاکت بزرگ قرار داده شده و به دبيرخانه شهرداري تحويل داده شود.  

-هزينه آگهي به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

-در صورت انصراف نفر اول سپرده ايشان ضبط و با نفر دوم قرارداد منعقد و در صورت انصراف نفر دوم نيز به همين منوال عمل خواهد شد

– شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات بنا به صرفه و صلاح شهرداری مختار می‌باشد.

-ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج مي‌باشد.

-متقاضيان مي‌توانند براي اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۴۴۵۴۱۹۳۵ واحد پيمان و رسيدگي تماس حاصل نمايند.