افزایش ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در کهگیلویه و بویراحمد مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد بانک سپه از افزایش ۳۲ درصدی اعطای تسهیلات بانک سپه در ۸ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، مهرعلی‌برماس ضمن اعلام […]

افزایش ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد بانک سپه از افزایش ۳۲ درصدی اعطای تسهیلات بانک سپه در ۸ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، مهرعلی‌برماس ضمن اعلام خبر فوق افزود: بانک سپه برای حمایت از تولید و اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آبان ماه سال‌جاری هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی استان پرداخت کرده است.

وی ادامه‌داد: بانک سپه در کنار پشتیبانی از واحد‌های تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن به رفع نیاز‌های ضروری اقشار مختلف مردم و همچنین راه‌اندازی واحد‌های بزرگ تولیدی هم توجه داشته است.

مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد بانک سپه اظهار‌داشت: کارخانه سیمان مارگون با تسهیلات هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک سپه در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین تسهیلات ارزی اعطای بانک سپه به‌ کارخانه سیمان مارگون را ۲۲ میلیون یورو اعلام کرد.

برماس ضمن اشاره به توانمندی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی، خاطرنشان‌کرد: بانک سپه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به‌منظور راه‌اندازی پرورش ماهی و گاو شیری پرداخت کرد.