مزایده فروش باشگاه نفت تمدید شد

  مهلت ارایه پاکت‌های پیشنهادی به منظور حضور در مزایده واگذاری باشگاه نفت تهران تمدید شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، به اطلاع عموم می‌رساند نظر به درخواست تعدادی از متقاضیان برای تمدید فرصت برای اخذ ضمانت‌نامه و ارایه پاکت‌های مالی، بدین وسیله تاریخ تحویل پاکت‌های مالی و ضمانت […]

 

مهلت ارایه پاکت‌های پیشنهادی به منظور حضور در مزایده واگذاری باشگاه نفت تهران تمدید شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، به اطلاع عموم می‌رساند نظر به درخواست تعدادی از متقاضیان برای تمدید فرصت برای اخذ ضمانت‌نامه و ارایه پاکت‌های مالی، بدین وسیله تاریخ تحویل پاکت‌های مالی و ضمانت مربوط به واگذاری مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران تا پایان‌ روز سه‌شنبه ۱۱/۳/۱۳۹۵ تمدید شد.

همچنین چهارشنبه شب هفته گذشته و همزمان با حضور نمایندگان باشگاه ملوان در جلسه توجیهی مزایده نفت تهران، هیأت مدیره این باشگاه در تهران تشکیل جلسه داد.

اعضای هیأت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی غروب چهارشنبه و بعد از حضور نمایندگان این باشگاه در جلسه توجیهی مزایده نفت تشکیل جلسه دادند. جلسه با حضور اکثر اعضا و به ریاست احمد دنیامالی آغاز شد و موضوعات متعددی از جمله خرید امتیاز نفت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که البته این آیتم بیش‌ترین زمان جلسه را به خود اختصاص داد.

اعضای هیأت مدیره تصمیم گرفتند نمایندگان رسمی باشگاه با توان و پشتیبانی کامل هیأت مدیره در مزایده خرید نفت حضور پیدا کرده و مدیران باشگاه نیز تا حد امکان از انتشار اخبار غیررسمی و تنش‌زا جلوگیری کنند تا به نوعی با احساسات هواداران بازی نشود.

در بخشی از این رضاییان (مدیرعامل باشگاه) گزارشی از هفته‌های پایانی لیگ برتر و البته آسیب‌شناسی سقوط به هیأت مدیره ارایه کرد. در ادامه هیأت مدیره به تغییرات ساختاری و تشکیلاتی مورد بحث در جلسه فوق و همچنین پروژه جوانسازی تیم برای فصل آینده بدون توجه به موضوع خرید امتیاز اشاره و مدیرعامل باشگاه را به تقویت هرچه بیش‌تر تیم‌های پایه‌ای (همچون فصل گذشته) با محوریت پرورش هدفمند استعدادهای فوتبالی موجود در انزلی موظف کرد.

 

همچنین صحبت‌هایی در مورد سرمربی و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه نیز انجام شد و هیأت مدیره از تلاش کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان در فصل گذشته به خصوص ۷ هفته پایانی تقدیر و تشکر کرد و مقرر شد در جلسه هفته آینده هیأت مدیره درباره کادر فنی به بحث و تبادل نظر بیش‌تر بپردازد.