کسب ۵ رتبه برتر بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات کشور

کسب ۵ رتبه برتر بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات کشور بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش‌های تحقیقات، تبلیغات و فعالیت‌های متعارف روابط‌عمومی و رتبه سوم را در بخش‌های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد. […]

کسب ۵ رتبه برتر بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات کشور

بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش‌های تحقیقات، تبلیغات و فعالیت‌های متعارف روابط‌عمومی و رتبه سوم را در بخش‌های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی بانک‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثر برگزیده شد که ۵ اثر برگزیده این جشنواره به بانک سپه تعلق گرفت.