سهم بانک مهراقتصاد در پیشبرد اقتصاد

سهم بانک مهراقتصاد در پیشبرد اقتصاد طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین پشتیبانی و مهندسی، حقوقی و وصول مطالبات، مالی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهراقتصاد ساختمان جدید اداره امور شعب استان اردبیل، گشایش یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهراقتصاد، سیدضیاءایمانی، مدیرعامل بانک در آیین گشایش ساختمان جدید اداره […]

سهم بانک مهراقتصاد در پیشبرد اقتصاد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین پشتیبانی و مهندسی، حقوقی و وصول مطالبات، مالی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهراقتصاد ساختمان جدید اداره امور شعب استان اردبیل، گشایش یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهراقتصاد، سیدضیاءایمانی، مدیرعامل بانک در آیین گشایش ساختمان جدید اداره امور شعب این استان، هدف از احداث پروژه‌های عمرانی و تجهیز و نوسازی شعب را تکریم بیش‌ازپیش مشتریان، کارکنان و هم‌میهنان عزیز عنوان کرد و گفت: خدمت و تکریم مردم یک نعمت الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

مدیرعامل بانک تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته درخصوص طراحی ابنیه و ساختمان‌های در حال احداث، پروژه‌های عمرانی ضمن زیبایی و مدرن بودن از استانداردهای لازم نیز برخوردار باشند تا در برابر حوادث طبیعی و غیرمترقبه مقاوم و مستحکم باشند.

ایمانی ابراز داشت: پروژه‌های متعدد عمرانی با هدف ارتقای وضعیت عمومی شعب بانک مهراقتصاد در استان‌های مختلف کشور در حال انجام است که امیدواریم با بهره‌برداری تدریجی از این پروژه‌ها بیش از پیش در راستای اهداف کلان اقتصادی نظام گام‌برداریم.

مدیرعامل بانک افزود: استان اردبیل دارای قابلیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری و پیشرفت دارد که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان با شناسایی بازارهای مناسب و مشتریان مستعد بیش از گذشته در راه رشد و اعتلای بانک و توسعه و رونق اقتصاد استان گام برداشت.

ایمانی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر بانک در سال‌های اخیر بیان داشت: بانک مهراقتصاد در راستای عمل به منویات رهبرمعظم‌انقلاب در حمایت از کالای داخلی و تولید ملی در صدد است تا با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در تحقق این شعار و دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده اقتصادی نظام، سهیم باشد.