تداوم حمایت بانک‌پارسیان از تولید

تداوم حمایت بانک‌پارسیان از تولید کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک‌پارسیان به همراه گروهی از مدیران، سه‌شنبه ۱۱دی ماه از شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران بازدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پارسیان، پرویزیان در جریان این بازدید که به همراه خسروانی، عضو هیأت‌مدیره، خواجه‌نصیری، مدیر اعتبارات، بشارتی‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد صبح پارسیان و قاسم‌خانی، […]

تداوم حمایت بانک‌پارسیان از تولید

کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک‌پارسیان به همراه گروهی از مدیران، سه‌شنبه ۱۱دی ماه از شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران بازدید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پارسیان، پرویزیان در جریان این بازدید که به همراه خسروانی، عضو هیأت‌مدیره، خواجه‌نصیری، مدیر اعتبارات، بشارتی‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد صبح پارسیان و قاسم‌خانی، مدیر امور هماهنگی صورت گرفت، ضمن اشاره به بخشنامه اخیر بانک‌مرکزی ج.ا.ا که حمایت از تولید را در سرفصل برنامه‌های حمایتی و ویژه بانک‌ها قرارداده است، اساس مأموریت بانک‌ها را حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و به ویژه تولید صادرات محور اعلام کرده و شرایط حال‌حاضر کشور را برای حضور بانک‌ها در این عرصه ضروری دانست.

مدیرعامل بانک‌پارسیان با اشاره به پروژه‌هایی که این بانک در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی و رفاه اجتماعی مانند؛ طرح آب رسانی به شهر‌ها و روستا‌ها و مناطق محروم، تمرکز و توجه ویژه این بانک به مقوله آب و اهمیت آن داشته است، تداوم این حمایت و پشتیبانی را ضرورتی انکارناپذیر بیان کرد. در همین راستا مقرر شد، بانک‌پارسیان از شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله‌های چدنی نشکن برای انتقال آب آشامیدنی می‌باشد، حمایت و پشتیبانی کند.