برگزاری دوره بازاریابی و فروش بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

برگزاری دوره بازاریابی و فروش بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین دوره آموزشی آشنایی با بازاریابی و فروش محصولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با حضور مدیران مختلف این بانک برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، در این دوره آموزشی که با حضور مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر […]

برگزاری دوره بازاریابی و فروش بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

دوره آموزشی آشنایی با بازاریابی و فروش محصولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با حضور مدیران مختلف این بانک برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، در این دوره آموزشی که با حضور مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر امور تحقیق و توسعه، مدیر امور بانکداری مدرن و جمعی از مدیران و نمایندگان انفورماتیک استان‌ها، با همکاری اداره آموزش در ساختمان یوسف‌آباد برگزار شد، اصغر باباپور مدیر امور تحقیق و توسعه با اشاره به تغییرات وسیعی که بانکداری دیجیتال در نحوه عملکرد کارکنان خواهد داشت، اظهارکرد: حرکت به سمت بانکداری دیجیتال به معنی حذف شعب و کارکنان آن نیست، بلکه تغییر نقش شعب و کارکنان آن مطرح است.

وی با بیان این نکته که پیش از این شعب فیزیکی عامل رونق در کسب و کار بانک بود، گفت: امروز ۹۲ تا ۹۷ درصد تراکنش‌‌ها در بانک‌های مختلف در خارج از شعبه انجام می‌شود، این موضوع نشان می‌دهد که امروز رقابت روی ابزارهای دیجیتال و فضای مجازی است.