معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین

معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین در حوزه اطلاع‌رسانی تأکیدکرد و گفت: امروز محصولات بسیار متنوعی در بانک ملی ایران وجود دارد که نیازمند تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی کامل به مشتریان و مردم است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، محمدرضا‌حسین‌زاده […]

معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین

مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین در حوزه اطلاع‌رسانی تأکیدکرد و گفت: امروز محصولات بسیار متنوعی در بانک ملی ایران وجود دارد که نیازمند تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی کامل به مشتریان و مردم است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، محمدرضا‌حسین‌زاده در جمع مدیران و کارکنان روابط‌عمومی این بانک با اشاره به این‌که فضای مجازی، ظرفیت بسیار خوبی برای اطلاع‌رسانی است، اظهار‌کرد: روابط‌عمومی بانک ملی ایران از دیرباز در فضای اینترنت بسیار فعال بوده و امروز نیز از این ظرفیت استفاده می‌کند، اما نباید به حد کنونی راضی باشیم، بلکه باید از پتانسیل‌های مغفول نیز حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه ساختار روابط‌عمومی بانک ملی ایران متحول شده و جزو ساختارهای پیشرو در بانک است، بنابراین همه زیرساخت‌ها برای جهش آن به خوبی فراهم است.