حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود

حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود بسیاری از مشکلات اجتماعی کشور‌ها از جمله آموزش، تأمین اشتغال‌های کوچک، ازدواج جوانان، گسترش روستاها، توسعه بهداشت و … از طریق اعتبارات خرد قابل رفع خواهد بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با توجه به وضعیت اقتصادی […]

حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود

بسیاری از مشکلات اجتماعی کشور‌ها از جمله آموزش، تأمین اشتغال‌های کوچک، ازدواج جوانان، گسترش روستاها، توسعه بهداشت و … از طریق اعتبارات خرد قابل رفع خواهد بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با توجه به وضعیت اقتصادی و نرخ بیکاری در کشور، تمایل افراد به خصوص جوانان به ایجاد کسب‌وکار و خوداشتغالی بیش از پیش به چشم می‌خورد. همان طور که می‌دانیم یکی از ارکان و لازمه‌های شروع یک کسب‌وکار موفق، تأمین سرمایه مالی مورد نیاز آن است. در این میان بسیاری از افراد که خواهان خوداشتغالی و ایجاد کسب‌وکار مستقل هستند، توان لازم برای تأمین مبلغ سرمایه‌گذاری را به صورت شخصی ندارند؛ بدیهی است که برای تأمین سرمایه کسب‌وکار خود از سایر روش‌های موجود مانند استقراض و تسهیلات بانکی استفاده می‌کنند.

بر این اساس، بانک قرض‌الحسنه مهرایران با هدف تأمین مالی برای ایجاد و بهره‌برداری از موقعیت و فرصت‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و معیشت، با همکاری بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی‌(ره)، اقدام به اعطای تسهیلات به هموطنان کرده است.