نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین منتشر شد

نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین منتشر شد یازدهمین نشریه ارتباط ایران زمین با مدیرمسؤولی هادی‌قدیمی و سردبیری سیدمحمدحسین‌استاد منتشر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، در این شماره از نشریه، مطلبی به قلم هادی‌قدیمی با عنوان «نقش پر اهمیت کارمزد در سازوکار مالی بانک‌ها» منتشر شده که به موضوع امروزه […]

نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین منتشر شد

یازدهمین نشریه ارتباط ایران زمین با مدیرمسؤولی هادی‌قدیمی و سردبیری سیدمحمدحسین‌استاد منتشر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، در این شماره از نشریه، مطلبی به قلم هادی‌قدیمی با عنوان «نقش پر اهمیت کارمزد در سازوکار مالی بانک‌ها» منتشر شده که به موضوع امروزه در نظام بانکی مدل کسب و کار مدون و به تبع آن، مدل جامع اخذ کارمزد در قبال ارایه خدمات بانکی وجود ندارد و حرکت شبکه بانکی تا به امروز در این حوزه پیمودن همان مسیر سنتی «آزمون و خطا» بوده است؛ سوای آن، بحث کارمزد صرفاً به بانکداری الکترونیک منحصر نمی‌شود و دیرزمانی است که در مجامع مالی جهانی، بحث بانکداری کارمزد محور مطرح و به انحای گوناگون روی آن کار شده است.

سیدمحمد‌حسین‌استاد با انتشار مقاله اهمیت روابط‌عمومی در حوزه برندینگ، عنوان‌کرد: روابط‌عمومی در عصر حاضر، هنر و دانشی اجتماعی است که ضمن ترسیم هدف و کلید برنامه‌ها، درون و بیرون یک سازمان را به یکدیگر پیوند می‌دهد. فارغ از نقش پررنگی که روابط‌عمومی در تقویت فرهنگ توسعه و کشف و معرفی ظرفیت‌های غنی جامعه به سازمان ذی‌ربط دارد، در حوزه برندینگ و فروش نیز می‌تواند حرف‌های مهمی برای گفتن داشته باشد.