برگزاری پنجمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» پنجمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانکها و مؤسسات مالی برگزار میشود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک شهر، در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانکها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمده […]
برگزاری پنجمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»
پنجمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانکها و مؤسسات مالی برگزار میشود.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک شهر، در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانکها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمده و در پایان، بانک برتر یا محبوبترین بانکهای کشور از دید مشتریان انتخاب خواهند شد.
بر این اساس، ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانکها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بیواسطه میان مدیران ارشد بانکها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرایندهای تصمیمگیری نظام بانکداری، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانکهای کشور و… از دیگر اهداف برگزاری چهارمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.