افزایش ١٨٨ درصدی خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری بانک صادرات

افزایش ١٨٨ درصدی خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری بانک صادرات خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری بانک صادرات ایران در گزارش‌های ٩ ماهه نخست سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٨٨ درصد افزایش یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، براساس صورت‌های مالی منتشره بانک صادرات ایران در سامانه کدال، […]

افزایش ١٨٨ درصدی خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری بانک صادرات

خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری بانک صادرات ایران در گزارش‌های ٩ ماهه نخست سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٨٨ درصد افزایش یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، براساس صورت‌های مالی منتشره بانک صادرات ایران در سامانه کدال، درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده‌گذاری در گزارش دوره‌ای ٩ ماهه سال‌جاری ١٥ درصد افزایش داشته که به دلیل افزایش سود سپرده‌های پرداختی به میزانی کم‌تر از درآمد مذکور، خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری روند مثبتی به خود گرفته و نسبت به مدت مشابه سال قبل، ١٨٨ درصد افزایش ثبت کرده است.

در همین حال، نرخ تسعیر دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی سال ٩٧ کم‌تر از نرخ نیمایی محاسبه شده است و در صورتی که این نرخ در صورت‌های مالی اعمال شود، بهبود اساسی در صورت‌های مالی بانک ایجاد خواهد شد که اعمال این نرخ پس از هماهنگی‌های لازم، احتمالاً در پایان سال صورت خواهد گرفت.