«تِل‌‎بانک» بانک‌سامان راه‌اندازی شد

«تِل‌‎بانک» بانک‌سامان راه‌اندازی شد بانک‌سامان برای راحتی مشتریان و حذف نیاز به حضور فیزیکی در شعب، مرکز خدمات «تِل‌‎بانک» را راه‌اندازی کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سامان، از این پس مشتریان سامان می‌توانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تِل‌‎بانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی […]

«تِل‌بانک» بانک‌سامان راه‌اندازی شد

بانک‌سامان برای راحتی مشتریان و حذف نیاز به حضور فیزیکی در شعب، مرکز خدمات «تِل‌بانک» را راه‌اندازی کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سامان، از این پس مشتریان سامان می‌توانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تِل‌بانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت و… را دریافت کنند.

این گزارش حاکی است خدمت مورد نظر مشتریان در این درگاه، به‌صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفت‌و‌گوی مستقیم با بانکداران انجام می‌شود لذا برای تأیید هویت مشتری ارایه خدمات با وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک از سوی مشتری در صفحه‌کلید تلفن ممکن خواهد بود.