کمک بانک‌سپه به رونق تولید در گلستان

کمک بانک‌سپه به رونق تولید در گلستان مدیر شعب منطقه گلستان گفت: بانک‌سپه برای کمک به تولید در استان ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی قرار داده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده، غلامرضاخموشی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بخش‌های صنعت‌ومعدن، بازرگانی و خدمات، ساختمان […]

کمک بانک‌سپه به رونق تولید در گلستان

مدیر شعب منطقه گلستان گفت: بانک‌سپه برای کمک به تولید در استان ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی قرار داده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده، غلامرضاخموشی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بخش‌های صنعت‌ومعدن، بازرگانی و خدمات، ساختمان و مسکن و کشاورزی به ترتیب بیش‌ترین میزان تسهیلات دریافتی از بانک‌سپه را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: بانک‌سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی واجد شرایط استان گلستان طی ۹ ماهه سال‌جاری پرداخت کرد.

خموشی به عملکرد مطلوب بانک‌سپه در اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی استان گلستان اشاره کرد و افزود: ۶۰۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات پرداختی برای رونق ۲۲ واحد تولیدی استان در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت‌ شده است.