راهبردهای جدید بیمه ایران برای تعالی بیمه‌های درمان و توسعه بیمه‌های زندگی

راهبردهای جدید بیمه ایران برای تعالی بیمه‌های درمان و توسعه بیمه‌های زندگی دوره آموزشی و هم‌اندیشی سراسری پزشکان بیمه ایران با محوریت بررسی راهکارهای ساماندهی ساختاری و تعالی بیمه‌های درمان و توسعه هدفمند بیمه‌های زندگی برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، پورکیانی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، اظهار […]

راهبردهای جدید بیمه ایران برای تعالی بیمه‌های درمان و توسعه بیمه‌های زندگی

دوره آموزشی و هم‌اندیشی سراسری پزشکان بیمه ایران با محوریت بررسی راهکارهای ساماندهی ساختاری و تعالی بیمه‌های درمان و توسعه هدفمند بیمه‌های زندگی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، پورکیانی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، اظهار امیدواری نسبت به این‌که  براساس برنامه اعلام شده با تشکیل کارگروه‌های اساسی، معضلات شرکت در زمینه درمان با هم‌اندیشی و تعامل حاضران در همایش بررسی شود و به راهکار‌های جدیدی برای کاهش خسارت درمان برسیم، از خدمات ارزشمندی که پزشکان همکار برای بیمه ایران و مردم داشته‌اند قدردانی کرد.

رییس هیأت مدیره بیمه ایران بیان‌داشت: در حال حاضر با تغییرات اساسی که در شرکت به وجود آمده به سمت فروش بیمه‌های زندگی که سودده هستند، می‌رویم و برای این منظور سازماندهی بخش اشخاص و خصوصاً پزشکان و استفاده لازم و کافی از تخصص آنها می‌تواند ما را به این هدف برساند.