تغییر ساختار در بانک صنعت و معدن و احکام مدیران جدید

تغییر ساختار در بانک صنعت و معدن و احکام مدیران جدید اعمال تغییرات ساختاری برای کارآمدتر نمودن فرایند‌ها در بانک صنعت و معدن انجام شد و مدیران جدید به منظور ارتقای بهره‌وری و بهبود فرایندهای عملیاتی، منصوب شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، در جلسه شورای مدیران بانک صنعت […]

تغییر ساختار در بانک صنعت و معدن و احکام مدیران جدید

اعمال تغییرات ساختاری برای کارآمدتر نمودن فرایند‌ها در بانک صنعت و معدن انجام شد و مدیران جدید به منظور ارتقای بهره‌وری و بهبود فرایندهای عملیاتی، منصوب شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، در جلسه شورای مدیران بانک صنعت و معدن که با حضور حسین‌مهری، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره برگزار شد، احکام مدیران جدید به آنها ابلاغ و از عملکرد مدیران پیشین تقدیر شد.

براساس احکام مزبور ذبیح‌ا…سلمانی که صاحبنظر در حوزه قوانین و مقررات مرتبط با نیروی انسانی بوده و مقطع دکترای حقوق عمومی را می‌گذراند، به عنوان مدیر امور سرمایه انسانی بانک صنعت و معدن منصوب شد.

وی سوابق مدیریتی متعددی در حوزه سرمایه انسانی، مالی و اداری در وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه کاری خود دارد.

نادر‌ابوالقاسمی نیز به عنوان مدیر امور پشتیبانی و مهندسی منصوب شد. وی پیش از این مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی این بانک بوده است.

محمدحسن‌ترابی نیز به سمت مدیریت روابط‌عمومی و امور مشتریان منصوب شد. پیش از این سمت، وی مدیرکل دفتر روابط‌عمومی شرکت ملی پست ایران را برعهده داشته است.

رضا رفیعا به سمت مدیریت امور حوزه مدیرعامل منصوب شد. وی پیش از این، ریاست اداره امور مجامع و شرکت‌های این بانک را برعهده داشته و ریاست شعب بانک و سرپرستی برخی مناطق کشور در سابقه کاری وی به چشم می‌خورد.

همچنین عباس‌خبازی به سمت مدیر کل مرکز حراست این بانک منصوب شد. وی پیش از این سمت، ریاست اداره امور مشتریان و سرپرستی مرکز حراست در همین بانک را عهده‌دار بوده است.