بانک انصار مقام اول بهره‌وری کل عوامل در بانک‌های کشور را کسب کرد

بانک انصار مقام اول بهره‌وری کل عوامل در بانک‌های کشور را کسب کرد بانک انصار رتبه نخست بهره‌وری کل عوامل را در بین بانک‌های کشور به‌دست آورد و مورد تقدیر سازمان مدیریت صنعتی کشور قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، در بیست و یکمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰، که […]

بانک انصار مقام اول بهره‌وری کل عوامل در بانک‌های کشور را کسب کرد

بانک انصار رتبه نخست بهره‌وری کل عوامل را در بین بانک‌های کشور به‌دست آورد و مورد تقدیر سازمان مدیریت صنعتی کشور قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، در بیست و یکمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰، که براساس شاخص‌های کمی و دستاوردهای عینی و عملی صورت گرفت، بانک انصار رتبه نخست بهره‌وری کل عوامل را در بین بانک‌های کشور به دست آورد و مورد تقدیر سازمان مدیریت صنعتی کشور قرار گرفت.

در همایش شرکت‌های برتر ایران که با حضور مقامات دولتی، صاحبنظران و مدیران برتر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، بانک انصار براساس ارزیابی‌های کارشناسان ذی‌ربط توانست در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران عنوان سیزدهمین شرکت برترایران و بهره‌ور‌ترین بانک کشور را کسب کند.