۲۶۲۸ مناقصه – اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه- واگذاری انجام مطالعات امکان سنجی (فاز صفر)

((آگهي فراخوان ارزیابی کیفی خدمات مشاوره )) شماره فراخوان :۷/۹۷ نوبت اول اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه در نظر دارد انجام مطالعات امکان سنجی (فاز صفر) احداث راه دسترسی ساحلی به مجتمع بندری را پس از انجام ارزیابی کیفی و فنی به مشاور ذیصلاح واگذار نماید. – موضوع خدمات مشاوره: مطالعات امکان سنجی (توجیه […]

((آگهي فراخوان ارزیابی کیفی خدمات مشاوره ))

شماره فراخوان :۷/۹۷

نوبت اول

اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه در نظر دارد انجام مطالعات امکان سنجی (فاز صفر) احداث راه دسترسی ساحلی به مجتمع بندری را پس از انجام ارزیابی کیفی و فنی به مشاور ذیصلاح واگذار نماید.

– موضوع خدمات مشاوره: مطالعات امکان سنجی (توجیه اولیه-فاز صفر) احداث راه ساحلی دسترسی به اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه

شامل:

۱-مطالعات ترافیک

۲-مطالعات محیط زیست

۳-مطالعات توجیه فنی و اقتصادی

۴-مطالعات پدافند غیرعامل

– رشته يا زمينه تخصصي مشاور: حداقل پایه ۳ تخصص راه سازی از گروه راه و باند

–  ارایه گواهينامه صلاحيت از مراجع قانوني يا ذيصلاح

– محل، مهلت و نحوه دريافت اسناد: دريافت اسناد تا پايان وقت اداري  مورخ۲۵/۱۱/۹۷ بامراجعه به دبيرخانه مرکزي سازمان/اداره کل، به آدرس: بندر لنگه خیابان امام خمینی(ره)-اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و ارایه معرفي‌نامه و اصل فيش واريز وجه مبلغ۴۰۰ هزار ريال (چهارصد هزار ريال) قابل پرداخت به حساب درآمد بندر به شماره ۲۱۷۶۴۵۵۴۱۱۰۰۸ بانك ملي امکان پذير است. وجه مذکور به هيچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمنا دريافت اسناد از سايت (http://iets.mporg.ir) و سایت بندر لنگه به آدرس lengehport.pmo.ir به صورت رایگان امکانپذير است

– محل و مهلت تسليم پاکت اسناد: مشاوران بايد پاکت اسناد را تا ساعت۱۵ مورخه۳۰/۱۱/۹۷ به دبيرخانه مرکزي اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه به آدرس ذيل تسليم و رسيد دريافت نمايند.

آدرس: هرمزگان بندر لنگه- اداره بنادر و دريانوردي- ساختمان مركزي- دبيرخانه- تلفن: ۵-۴۴۲۴۳۲۸۱-۰۷۶ داخلي ۲۲۲۹

توضيح اينکه هزينه درج آگهي به عهده مشاور منتخب مي‌­باشد.