۲۶۲۹ مناقصه – سازمان منطقه آزاد ارس- واگذاری عملیات تعریض جاده مرزی در داخل محدوده نوردوز

آگهي مناقصه عمومی دو مرحله‌ای نوبت دوم  موضوع مناقصه: عملیات تعریض جاده مرزی در داخل محدوده نوردوز برای اطلاع از جزییات فراخوان کلیک کنید! سازمان منطقه آزاد ارس در نظر داردموضوع اشاره شده فوق را را با برآورد اوليه ۷۴٫۲۷۶٫۶۰۵٫۸۲۲ ریال(هفتاد و چهار میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون و ششصد و پنج هزار و هشتصد […]

آگهي مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

نوبت دوم 

موضوع مناقصه: عملیات تعریض جاده مرزی در داخل محدوده نوردوز

برای اطلاع از جزییات فراخوان کلیک کنید!

سازمان منطقه آزاد ارس در نظر داردموضوع اشاره شده فوق را را با برآورد اوليه ۷۴٫۲۷۶٫۶۰۵٫۸۲۲ ریال(هفتاد و چهار میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون و ششصد و پنج هزار و هشتصد و بیست و دو ریال) براساس فهرست بهاء سال ۱۳۹۷ از طريق مناقصه عمومي واگذار نمايد. بدينوسيله از پيمانكاران داراي سابقه کار مشابه و  صلاحيت از سازمان برنامه و بودجه (رتبه۵راه و باند (دارای ظرفیت آزاد))دعوت به عمل مي‌آيد حداكثر تا یک هفته پس از انتشار آگهي نوبت دوم به سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس واقع درآذربايجان شرقي ـ جلفا ـ میدان عباس میرزا -ساختمان اداری ـ طبقه۳  اداره پیمانها و مناقصات – تلفن: ۰۴۱۴۲۰۲۶۴۱۳ و ۳۱۳۵۱۳۳۳ مراجعه و پس از دريافت اسناد مناقصه حداكثر به مدت ۱۷ روز از تاريخ درج آگهي نوبت دوم، مدارك و مبلغ پيشنهادي را به دبيرخانه سازمان تحويل نمايند.

توضیحات:

۱٫شرکت‌هایی که در زمان برگزاری مناقصه دارای دو پروژه فعال در سازمان منطقه آزاد ارس باشند حق شرکت در مناقصه را ندارند. (ملاک صورتجلسه تحویل موقت پروژه می‌باشد.)

۲٫هر شرکتی که در زمان برگزاری مناقصه دارای یک پروژه فعال باشد و از طرف معاونت فنی و زیربنایی و … سازمان به صورت مکتوب نسبت به پیشرفت فیزیکی پروژه از نظر کمی و کیفی و تأخیرات غیر مجاز پروژه اعلام نارضایتی به عمل آید حق شرکت در مناقصه را ندارد. 

مدارک مورد نیاز جهت خرید اسناد مناقصه

۱- کارت شناسایی معتبر ۲- معرفی‌نامه از شرکت ۳ – تصوير گواهينامه صلاحيت معتبر از سازمان برنامه و بودجه (رتبه ۵ راه و باند (دارای ظرفیت آزاد))

مهلت خرید اسناد

یک هفته پس از انتشار آگهی نوبت دوم

مهلت تحویل اسناد

۱۷ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم

مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه

۳٫۲۸۶٫۰۰۰٫۰۰۰ریال

هزینه خرید اسناد

۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال

شماره حساب جهت واریز فیش از بابت خرید اسناد

۱٫بانک ملی ۰۲۱۶۷۴۴۲۸۰۰۰۹ بنام سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس

۲٫بانک تجارت ۵۴۸۶۷۲۴۲۲ بنام سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس

حضور نماينده مناقصه‌گران در جلسه بازگشایي پاكات قیمت در صورت داشتن معرفي‌نامه كتبي از شركت بلامانع مي‌باشد. 

سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس