آگهي مناقصه عمومي (یک مرحلهاي) شماره ۹-۱۶۲/۹۷ نوبت دوم مناقصهگزار: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران موضوع مناقصه: خرید سرور HPG10 به تعداد ۲ دستگاه و خرید سرور HPG9 به تعداد ۸ دستگاه زمان و نحوه دريافت اسناد مناقصه : داوطلبان میتوانند از روز دوشنبه مورخ ۱۵/۱۱/۹۷ لغايت روز یکشنبه مورخ ۲۱ /۱۱/۹۷ به منظور […]
آگهي مناقصه عمومي (یک مرحلهاي) شماره ۹-۱۶۲/۹۷
نوبت دوم
مناقصهگزار: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران
موضوع مناقصه: خرید سرور HPG10 به تعداد ۲ دستگاه و خرید سرور HPG9 به تعداد ۸ دستگاه
زمان و نحوه دريافت اسناد مناقصه :
داوطلبان میتوانند از روز دوشنبه مورخ ۱۵/۱۱/۹۷ لغايت روز یکشنبه مورخ ۲۱ /۱۱/۹۷ به منظور دریافت اسناد مناقصه به آدرسهای ذیل مراجعه نمایند.
الف) وب سایت www.bargh-gmaz.ir ( شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران)
ب) سایت معاملات شرکت توانیر www.tavanir.org.ir
ج) پایگاه ملی مناقصاتhttp://iets.mporg.ir
مبلغ خرید اسناد مناقصه: مبـلغ۵۰۰٫۰۰۰ ريال جهت خريد اسناد در مدت زمان تعیین شده در بند فوق به حساب سپهر (شماره ۰۱۰۱۸۵۳۷۶۵۰۰۵) بانك صادرات (کد۲۰۰۸).
تضمین شرکت در مناقصه(فرآیند ارجاع کار) مبلغ ۴۶۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به شرح زیر میباشد:
– ضمانتنامه بانکي
– ضمانت نامههای صادره از سوی موسسات اعتباری غیربانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی میباشند
– ضمانتنامه صادره توسط موسسات بیمهگر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران
(ضمانت نامههای فوق باید حداقل با اعتبار سه ماه و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر باشند.)
– اصل فيش واريز وجه به حساب جام به شماره ۵۰/۱۶۷۲۰۴۰۵ بانك ملت شعبه مركزي چالوس
– کسر از محل مطالبات به صورت سند حسابداري از محل مطالبات قطعی تایید شده از سوی امور مالی
-چک تضمین شده بانکی (چک شخصی مورد قبول نمیباشد)
تاریخ تحویل پاکات مناقصه : ساعت ۸ صبح روز شنبه مـورخ ۰۴/۱۲/۹۷
محل تحویل پاکات مناقصه: دفتر حراست و امور محرمانه اين شركـت واقع در نوشهر-بلوار شهید خیریان-میدان ولیعصر-نبش کوچه نیرو-طبقه چهارم
تاریخ گشایش پاکات مناقصه:زمان بازگشایي ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۴/۱۲/۹۷ در محل ستاد شرکت دفتر معاون مالی و پشتیبانی
شرايط عمومي
– هزينه آگهي مناقصه (هر دو نوبت) به عهده خريدار ميباشد.
– محل تامين منابع: اعتبار خريد موضوع مناقصه از منابع داخلي شرکت تامين شده است.
– اسناد مناقصه با هر تعداد شرکتکننده مورد بازگشايي قرار خواهد گرفت.
– حضور يک نفر از طرف پيشنهاددهندگان با ارایه معرفينامه کتبي در جلسه گشايش پاکات آزاد ميباشد.
– به پيشنهادهاي فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و پيشنهاداتي که بعد از مدت مقرر ارایه شود ترتيب اثر داده نميشود.
– ارایه مجوز شورای عالی انفورماتیک الزامی میباشد.
– ساير اطلاعات و جزييات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است. ضمناً در صورت كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد با شماره تلفن ۵۲۱۴۰۲۵۴- ۰۱۱ تماس حاصل نماييد.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران
فراخوان مناقصات عمومي يک مرحله ای با ارزيابي کيفي (یکپارچه) شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان (سهامی خاص) در نظر دارد فعاليت های مربوط به خرید کالا و تجهیزات ، انتقال نیرو و برقرسانی ، اصلاح و نوسازی شبکه و تاسیسات توزیع نیروی برق حوزه عملیاتی خود را از طريق مناقصه عمومي يک مرحله […]
براي رسيدن به فردايي بهتر استفاده درست از انرژي برق را به فرزندان خود بياموزيم. تجدید مناقصهعمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک مرحلهای (از محل اعتبارات داخلی) شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در نظر دارد مناقصات عمومی به شرح ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه […]
فراخوان مناقصهعمومی دومرحلهای خرید کالا شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان (سهامی خاص) در نظر دارد کالا و تجهیزات موردنیاز خود را از طريق مناقصهعمومی دومرحلهای و از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت (ستاد) به شرح جدول پائین و از تولیدکنندگان یا تأمینکنندگان واجد صلاحیت خریداری نماید. شماره مناقصه موضوع مناقصه مبلغ ضمانتنامه شرکت […]
مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان – خرید سیم آلمینیوم
دیدگاه بسته شده است.