۲۶۳۲ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق اهواز- انجام امور خدماتی و اداری

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای  شماره ۷۱/۹۷ نوبت دوم شرکت توزیع نیروی برق اهواز در نظر دارد انجام امور خدماتی و اداری خود را به شرکت‌های واجد شرایط و دارای تأییدیه اداره کار و امور اجتماعی از طریق مناقصه عمومی واگذار نماید. –         میزان سپرده شرکت در مناقصه ۳٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد، که به صورت ضمانت‌نامه بانکی […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای  شماره ۷۱/۹۷

نوبت دوم

شرکت توزیع نیروی برق اهواز در نظر دارد انجام امور خدماتی و اداری خود را به شرکت‌های واجد شرایط و دارای تأییدیه اداره کار و امور اجتماعی از طریق مناقصه عمومی واگذار نماید.

         میزان سپرده شرکت در مناقصه ۳٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد، که به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر، چک تضمین شده بانکی، بلوکه از مطالبات و یا وجه نقد به حساب بانک تجارت شعبه شهید چمران به شماره ۱۰۲۸۰۴۰۰۲۰به نام شرکت توزیع نیروی برق اهواز به مناقصه‌گزار تسلیم گردد.

         زمان و محل و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آخرین آگهی به مدت ۵ روز با در دست داشتن فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ریال به حساب بانک تجارت شعبه شهید چمران به شماره ۱۰۲۸۰۴۰۰۲۰  به آدرس‌های زیر مراجعه نمایند:

         پایگاه اینترنتی شرکت توزیع برق اهواز:  WWW.AEPDCO.IR

         پایگاه اینترنتی توانیر :  WWW.TAVANIR.ORG.IR

         پایگاه اینترنتی ملی اطلاع رسانی مناقصات www.iets.mporg.ir

         تلفن تماس: ۰۶۱۳۴۴۹۰۷۰۰ داخلی ۳۲۴۵

         آخرین مهلت و محل تحویل و بازگشایی پاکات: حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۰۴/۱۲/۹۷ به دبیرخانه مرکزی شرکت: اهواز- بلوار پاسداران جنب شهرک صنعتی تسلیم گردد. بازگشایی راس ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۶/۱۲/۹۷ می‌باشد.

         به پیشنهادهای فاقد سپرده و امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضای‌ مدت مقرر واصل می شود، مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

         هزینه آگهی مناقصه به عهده برنده مناقصه است.

         سایر اطلاعات و جزییات در اسناد مناقصه مندرج است.

                                                                                           امور تدارکات