آگهی مناقصه عمومی شماره : ف-۸-۱۱/۹۷ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم در نظر دارد با رعایت قانون برگزاری مناقصات، پروژه های ۳ گانه مشروحه ذیل واقع در شهرستانهای ریگان، فهرج و نرماشیر را به صورت جداگانه از طریق مناقصه عمومی یک مرحلهای به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. مشخصات پروژهها: ۱- […]
آگهی مناقصه عمومی شماره : ف-۸-۱۱/۹۷
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم در نظر دارد با رعایت قانون برگزاری مناقصات، پروژه های ۳ گانه مشروحه ذیل واقع در شهرستانهای ریگان، فهرج و نرماشیر را به صورت جداگانه از طریق مناقصه عمومی یک مرحلهای به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.
مشخصات پروژهها:
۱- احداث کامل ساختمان مسکن متخصصین شامل یک ساختمان دو طبقه ۶ واحدی با سازه بتن آرمه به مساحت ۶۰۸ مترمربع واقع در شهر ریگان.
۲- احداث کامل ساختمان مسکن متخصصین شامل یک ساختمان دو طبقه ۶ واحدی با سازه بتن آرمه به مساحت ۶۰۸ مترمربع واقع در شهر فهرج.
۳- احداث کامل ساختمان مسکن متخصصین شامل یک ساختمان دو طبقه ۶ واحدی با سازه بتن آرمه به مساحت ۶۰۸ مترمربع واقع در شهر نرماشیر.
· مدت اجرای پروژه ها در هر یک از مناطق سه گانه: ۱۲ ماه شمسی.
· برآورد اولیه پروژه: بر مبنای فهارس بهای پایه سال ۱۳۹۷ برای هر یک از موارد به شرح ذیل می باشد:
– ردیف شماره ۱ فوق به مبلغ ۱۳٫۵۳۰٫۹۷۱٫۵۸۱ (سیزده میلیارد و پانصد و سی میلیون و نهصد و هفتاد و یک هزار و پانصد و هشتاد و یک) ریال.
– ردیف شماره ۲ فوق به مبلغ ۱۳٫۵۱۹٫۲۵۵٫۲۵۲ (سیزده میلیارد و پانصد و نوزده میلیون و دویست و پنجاه و پنج هزار و دویست و پنجاه و دو) ریال.
– ردیف شماره ۳ فوق به مبلغ ۱۳٫۱۷۲٫۵۲۳٫۱۵۹ (سیزده میلیارد و یکصد و هفتاد و دو میلیون و پانصد و بیست و سه هزار و یکصد و پنجاه و نه) ریال.
· اعتبار طرح: عمرانی
· نحوه پرداخت: نقدی میباشد
· مشاور: شرکت مهندسین مشاور آیت پی
· مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:
– برای ردیف ۱ به مبلغ ۶۷۶٫۵۴۸٫۵۷۹ (ششصد و هفتاد و شش میلیون و پانصد و چهل و هشت هزار و پانصد و هفتاد و نه) ریال.
– برای ردیف ۲ به مبلغ ۶۷۵٫۹۶۲٫۷۶۳ (ششصد و هفتاد و پنج میلیون و نهصد و شصت و دو هزار و هفتصد و شصت و سه) ريال.
– برای ردیف ۳ به مبلغ ۶۵۸٫۶۲۶٫۱۵۸ (ششصد و پنجاه و هشت میلیون و ششصد و بیست و شش هزار و یکصد و پنجاه و هشت) ریال.
ضمانتنامه شرکت در مناقصه بایستی قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر در صورت درخواست مناقصهگزار بوده و یا با واریز نقدی به حساب شماره ۲۱۸۵۷۸۶۹۶ نزد بانک رفاه کارگران به نام سپرده طرح های عمرانی دانشگاه، تهیه و در پاکت “الف” تحویل مناقصهگزار گردد.
· کد اقتصادی کارفرما: ۴۱۱۳۹۸۳۱۷۴۱۱
· قرارداد براساس بخشنامه شماره ۱۲۹۹۱۸۸/۹۶ مورخ ۰۴/۰۵/۱۳۹۶ (سرجمع) منعقد میگردد.
حداقل شرایط شرکت در مناقصه:
· دارا بودن حداقل رتبه ۵ در رشته ساختمان، ابنیه و تاسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.
· دارا بودن تجربه، حسن سابقه مورد تایید کارفرمایان مربوطه و فقدان سوء پیشینه حرفه ای.
· دارا بودن توان مالی و پشتیبانی، تجهیزات و ماشین آلات.
محل و مهلت دریافت اسناد:
· متقاضیان واجد شرایط ذکر شده می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به ادرسwww.mubam.ac.ir یا دفتر خدمات پشتیبانی واحد مناقصات (واقع در بم – میدان سرداران شهید – بلوار شهید رجایی -دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم) نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.
· مهلت دریافت اسناد: از روز سه شنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۳۹۷ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۷ میباشد.
· مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ بازگشایی پاکات می باشد.
· محل و مهلت تحویل پاکات: دفتر حراست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم و از روز شنبه مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۷ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۷ می باشد.
· تاریخ و محل بازگشایی پیشنهادها: روز سه شنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۷ در دفتر حوزه مدیریت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بم می باشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.