۱۸۷۸،مهلت پرداخت جریمه غیبت سربازی تا پایان سال

مهلت پرداخت جریمه غیبت سربازی تا پایان سال رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: برای دریافت تسهیلات بانکی جریمه غیبت سربازی به بانک‌ها ی عامل معرفی نامه می‌دهیم و متقاضیان تا پایان سال مهلت پرداخت جریمه غیبت را دارند. به گزارش مهر، حمید صدرالسادات با بیان این‌که کسانی که بیش از ۸ سال غیبت […]

مهلت پرداخت جریمه غیبت سربازی تا پایان سال

رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: برای دریافت تسهیلات بانکی جریمه غیبت سربازی به بانک‌ها ی عامل معرفی نامه می‌دهیم و متقاضیان تا پایان سال مهلت پرداخت جریمه غیبت را دارند.

به گزارش مهر، حمید صدرالسادات با بیان این‌که کسانی که بیش از ۸ سال غیبت سربازی دارند می‌توانند با پرداخت جریمه کارت معافیت دریافت کنند، گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند تا پایان امسال از این طرح استفاده کنند.

وی افزود: مشمولان این طرح با پرداخت یک سوم مبلغ جریمه غیبت سربازی برای پرداخت اقساطی بقیه جریمه می‌توانند به بانک‌های انصار و قوامین مراجعه و با بانک برای دریافت تسهیلات بیش از یک سال بازپرداخت به توافق برسند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: این سازمان دخالتی در توافق متقاضیان و بانک‌ها ندارد و بحث سود تسهیلات با خود بانک است. مبلغ جریمه پس از دریافت به حساب خزانه واریز می‌شود.

وی گفت: بحث مراجعه مشمولان به بانک‌ها در قانون پیش‌بینی نشده است اما ما با بانک‌ها صحبت‌هایی برای کمک به متقاضیان داشته‌ایم و بانک انصار و بانک قوامین به عنوان بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

 

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: براساس قانون غایبان از خدمت باید تا یکسال همه مبلغ جریمه را با این سازمان تسویه کنند اما موعد بازپرداخت تسهیلات بانک‌ها برای این موضوع به بانک‌ها مرتبط است.