ارایه خدمات متنوع بانکی از طریق سامانه سلام پست بانک

ارایه خدمات متنوع بانکی از طریق سامانه سلام پست بانک اینترنت بانکِ پست بانک ایران در بستر یکی از پیشرفته‌‌ترین نرم‌افزارهای بانکی کشور با امکان ارایه خدمات متنوع، نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مشتریان این بانک داشته و میزان استفاده از این خدمت در سطح کشور به نحو چشمگیری در حال افزایش است و یکی […]

ارایه خدمات متنوع بانکی از طریق سامانه سلام پست بانک

اینترنت بانکِ پست بانک ایران در بستر یکی از پیشرفته‌‌ترین نرم‌افزارهای بانکی کشور با امکان ارایه خدمات متنوع، نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مشتریان این بانک داشته و میزان استفاده از این خدمت در سطح کشور به نحو چشمگیری در حال افزایش است و یکی از بخش‌های سامانه سلام و میز خدمت الکترونیکی این بانک است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران، در بخش «سپرده‌ها در یک نگاه» مشتری می‌تواند لیست انواع حساب‌های قرض‌الحسنه، سپرده و جاری خود را با آخرین مانده حساب‌ها مشاهده کرده و در صورت نیاز گزارش گردش حساب‌های خود را در دوره‌های مختلف زمانی دریافت کند. در بخش «انتقال وجه» نیز عملیات بانکی متعددی نظیر؛ انتقال وجه عادی بین سپرده‌های شخصی یا سپرده اشخاص دیگر در بانک، انتقال وجه دسته‌ای از سپرده شخصی به چندین سپرده دیگر، انتقال کارت‌به‌کارت برای انتقال وجه از کارت‌های پست بانک به‌کارت‌های عضو شبکه شتاب، انتقال وجه بین بانکی پایا عادی برای انتقال وجه از سپرده خود به سپرده‌ای در بانک دیگر، انتقال وجه بین بانکی پایا دسته‌ای برای انتقال وجه از سپرده خود به چندین سپرده در بانک‌های دیگر در دسترس مشتریان قرار دارد. گفتنی است: آن دسته از مشتریان پست بانک ایران که تاکنون از اینترنت بانک استفاده نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور درخواست مکتوب خود را ارایه کرده و از خدمات متنوع و شبانه‌روزی این بانک استفاده کنند.