۱۸۷۹،هموار شدن مسیر برند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان

هموار شدن مسیر برند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان مشاور معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی گفت: با آسان شدن مسیر برند‌سازی ایجاد رقابت در بین شرکت‌ها جدی تر می‌شود. امیر ناظمی، مشاور معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان در جایزه ملی اظهار داشت: […]

هموار شدن مسیر برند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان

مشاور معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی گفت: با آسان شدن مسیر برند‌سازی ایجاد رقابت در بین شرکت‌ها جدی تر می‌شود.

امیر ناظمی، مشاور معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان در جایزه ملی اظهار داشت: ایجاد یک رقابت سالم در بین شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اهداف بلند جشنواره جایزه‌بنیان ملی فن‌آوری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سیاست بعضی از شرکت‌های بزرگ برای شرکت نکردن در جوایزی که در آن برنده نیستند، روندی اشتباه است زیرا باید ضعف‌‌ها را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مؤثری انجام داد.

ناظمی عنوان کرد: برخی از شرکت‌ها عقب تر از دیگران هستند که برای جبران این عقب ماندگی باید برنامه‌ریزی منظم و مستمری داشته باشند.

مشاور معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی در خصوص بعد تبلیغاتی و کمک به برند شدن، گفت: یکی از منافع غیراصلی این جایزه برای شرکت‌ها این است که شرکت‌ها در مسیر بازاریابی و برندسازی می‌توانند از ظرفیت‌های جایزه مدیریت فن‌آوری و نوآوری بهره ببرند.

ناظمی تأکید کرد: پایش و جمع‌آوری داده‌های بنگاه‌های کشور در سطح گسترده، این امکان را برای تحلیلگران و سیاست‌گذاران فراهم می‌کند که براساس داده‌های جمع‌آوری شده سیاست‌های مناسب‌تری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ابراز داشت: به خاطر وضعیت بنگاه‌ها، در داده‌های دانش‌بنیان‌، طیف وسیع تری از شرکت‌ها ارزیابی شده و این داده‌ها می‌تواند سیمای درست‌تری را از وضعیت صنعت کشور نشان دهد.

 

ناظمی یاد آور شد: جهت دهی بنگاه‌ها به سمت پیشرفت براساس معیارهای ارزیابی بوده و این جایزه چارچوبی برای ارتقا و اعتلای شرکت‌ها است.