۱۲۰ شاخص مختلف، ملاک ارزیابی شرکتهای دانشبنیان رییس صندوق نوآوری و فنآوری و شکوفایی گفت: ملاکهای ارزیابی شرکتهای دانشبنیان برای کسب جایزه مدیریت فنآوری و نوآوری ۱۲۰ شاخص در طول مدت هشت ماه کارکرد است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد سلطانی، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه جایزه ملی مدیریت فنآوری و نوآوری […]
۱۲۰ شاخص مختلف، ملاک ارزیابی شرکتهای دانشبنیان
رییس صندوق نوآوری و فنآوری و شکوفایی گفت: ملاکهای ارزیابی شرکتهای دانشبنیان برای کسب جایزه مدیریت فنآوری و نوآوری ۱۲۰ شاخص در طول مدت هشت ماه کارکرد است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد سلطانی، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه جایزه ملی مدیریت فنآوری و نوآوری در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور شرکتهای دانشبنیان اظهار داشت: شرکتهای دانشبنیان نسبت به سالهای گذشته در سطح بالایی در حال حاضر خود را رساندهاند و این برای رشد و پیشرفت کشور بسیار مهم است.
وی بیان کرد: هدف ما از برگزاری چنین جشنوارهای این است که شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکها بتوانند کیفیت خود را بالاتر ببرند تا زمینه رقابت در بین آنها ایجاد شود.
سلطانی در خصوص اینکه هیچ شرکتی در طول مدت ۴ سال تندیسهای برتر را دریافت نکرده است، گفت: شرکتهای دانشبنیان برای کسب تندیسهای برتر مدیریت فنآوری و نوآوری باید سطح کارهای خود را بالا ببرند تا علاوه بر افزایش کیفیت کالاهای تولیدی رقابت بین این شرکتها افزایش یابد.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: برای تعیین چنین جایزهای ۱۲۰ شاخص در طول مدت ۸ ماه کارکرد این شرکتهای دانشبنیان مدنظر قرار گرفته و طی بازدید از اسناد و مدارک مربوط به فنآوریهای شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکها و معاونت علمی با بررسی کارکرد این شرکتها مدارکشان مورد بررسی قرار گرفت.
وی ابراز داشت: بیش از ۲۲ مورد از شرکتهای دانشبنیان در سطوح بالاتر در سطح فنآوری در این دوره ارزیابی شده و این شرکتها برای افزایش کیفیت جایزه فنآوری و نوآوری در این دوره سطوح مدیریت فنآوری یکی از ملاکهای اصلی داوریها است.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: یکی از ملاکهای ارزیابی این جایزه در حوزههای سرمایه و تکنولوژی است و شرکتهایی که در فضای الکترونیکی و ICT فعالیت میکنند شاخصهای بیشتری درموردشان ارزیابی و داوری میشود.
سلطانی در پایان یادآور شد: اگر سطح فنآوری را در شرکتهای دانشبنیان بالا ببریم افراد شرکتکننده در آن نسبت به مدیریت فنآوری توجه بیشتری میکنند و این خود سبب رشد این شرکتها در قسمت پژوهش و تولیدات میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.