پیشنهادهای بانک‌ملی برای روزهای پایانی سال

پیشنهادهای بانک‌ملی برای روزهای پایانی سال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانک‌ها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک‌ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روز‌ها را به […]

پیشنهادهای بانک‌ملی برای روزهای پایانی سال

نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانک‌ها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک‌ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روز‌ها را به فال نیک گرفته و با خوشرفتاری، خوشرویی، سرعت و دقت همیشگی، خدمات مورد نیاز را به آنها ارایه می‌کنند. با این حال به مشتریان محترم نیز پیشنهاد می‌شود ضمن این که امور بانکی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و از مدت باقی مانده به خوبی استفاده کنند، سامانه‌های غیرحضوری بانک‌ملی ایران را نیز به‌کار بگیرند. سامانه بام، ده‌ها خدمت بانکی را به صورت غیرحضوری از طریق رایانه و یا تلفن همراه به‌کاربران ارایه می‌کند. پیام رسان بله نیز می‌تواند علاوه بر خدمات معمول همه پیامرسان‌ها، برخی نیازهای بانکی کاربران را برطرف کند. همچنین صد‌ها دستگاه خودپرداز، CRS، Cashless، اپلیکیشن ۶۰ و … نیز توسط بانک‌ملی ایران در هر ساعت از شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مشتریان نظام بانکی به ویژه بانک‌ملی ایران است.