برخورداری روستاهای جهانشاهی، دولت‌آباد علیا و سفلی مسجدسلیمان از راه دسترسی آسفالته

برخورداری روستاهای جهانشاهی، دولت‌آباد علیا و سفلی مسجدسلیمان از راه دسترسی آسفالته رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه روستاهای جهانشاهی، دولت‌آباد علیا و دولت‌آباد سفلی تکمیل و به بهره‌برداری رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده، رسول‌کریمی‌نژاد با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان به طول ۳۴۰۰ […]

برخورداری روستاهای جهانشاهی، دولت‌آباد علیا و سفلی مسجدسلیمان از راه دسترسی آسفالته

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه روستاهای جهانشاهی، دولت‌آباد علیا و دولت‌آباد سفلی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده، رسول‌کریمی‌نژاد با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان به طول ۳۴۰۰ متر گفت: با توجه به پایین بودن شاخص برخورداری شهرستان در حوزه راه‌های روستایی آسفالته نیازمند یک جهش بودیم که با پیگیری نماینده شهرستان بهسازی و روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی در وزارتخانه مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در قالب ۶ طرح و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان ادامه‌داد: راه روستای جهانشاهی به طول ۱۱۰۰ متر، دولت‌آباد سفلی به طول ۱۷۰۰ متر و دولت‌آباد علیا به طول ۶۰۰ متر با عرض ۵ متر از جمله این پروژه‌هاست که با اعتبار ۹ میلیارد ریال در بهمن ماه سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کریمی‌نژاد اظهار امیدواری‌کرد: با تکمیل این پروژه‌ها در آینده نزدیک شاهد جبران عقب‌ماندگی شهرستان در حوزه راه‌های روستایی خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان مسجدسلیمان با ۳۸ درصد برخورداری راه آسفالته روستایی، پایین‌‌ترین شاخص را در سطح استان دارا می‌باشد.