حرکت بانک‌ملی در لبه تکنولوژی

حرکت بانک‌ملی در لبه تکنولوژی عضو هیأت مدیره بانک‌ملی با بیان این‌که ۷۰۰ نقطه تماس برای بهره‌گیری از کارت ملی هوشمند در سامانه‌های این بانک ایجاد شده، اعلام کرد که این تعداد تا پایان فرودین ۹۸ به دوهزار نقطه تماس خواهد رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، مسعودخاتونی با تأکید بر این‌که […]

حرکت بانک‌ملی در لبه تکنولوژی

عضو هیأت مدیره بانک‌ملی با بیان این‌که ۷۰۰ نقطه تماس برای بهره‌گیری از کارت ملی هوشمند در سامانه‌های این بانک ایجاد شده، اعلام کرد که این تعداد تا پایان فرودین ۹۸ به دوهزار نقطه تماس خواهد رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، مسعودخاتونی با تأکید بر این‌که بانک‌ملی در تلاش برای حرکت در لبه تکنولوژی است، به ایبِنا اظهار داشت: این بانک به منظور تحقق این هدف پیوسته در حال رصد آخرین دستاورهای دنیا در حوزه فناوری است. معاون فناوری اطلاعات بانک‌ملی خاطر نشان کرد: این بانک با بهره‌گیری از تخصص و خلاقیت جوانان ایرانی درصدد تولید و عرضه محصولات نوآور در شبکه بانکی است که بهره‌گیری از کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی یکی از این نوآوری‌هاست که می‌تواند فرایند احراز هویت در طول تراکنش را مطمئن تر کند و راهکاری مناسب برای ایمن تر کردن عملیات‌های مالی و بانکی است.