فروش بستههای چای به نفع نیازمندان در طرح ۱۰۰٫۰۰۰ لبخند رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح ۱۰۰هزار لبخند از سوی این سازمان گفت: پیشبینی شده است امسال برای نخستین بار طرح ۱۰۰هزار لبخند در قالب برنامههای روز کار داوطلبی با مشارکت یکی از تولیدکنندگان چای کشور به اجرا درآید. به […]
فروش بستههای چای به نفع نیازمندان در طرح ۱۰۰٫۰۰۰ لبخند
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح ۱۰۰هزار لبخند از سوی این سازمان گفت: پیشبینی شده است امسال برای نخستین بار طرح ۱۰۰هزار لبخند در قالب برنامههای روز کار داوطلبی با مشارکت یکی از تولیدکنندگان چای کشور به اجرا درآید.
به گزارش مناقصهمزایده، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، فرحناز رافع در خصوص نحوه اجرای این طرح افزود: براساس برنامهریزیهای صورت گرفته، تمامی عواید فروش ۱۰۰هزار بسته چای، به نیازمندان اختصاص یافته و به علاوه بر بستههای چای به فروش رسیده که دارای بارکد خاصی است، در حضور نیکوکار خریدار، با درج نام و نیتشان برچسب زده میشود و در نهایت برای توزیع در برنامه ملی همای رحمت در اختیار خانههای داوطلب قرار میگیرد.
وی ادامه داد: میزان مشارکت مردمی در این برنامه طی سالهای پیشین مؤید این مطلب است که این رقم از رشد قابل توجهی برخوردار است و برآورد میشود امسال نیز با بهرهگیری از ظرفیتهای تبلیغاتی و تمهیدات اتخاذ شده، خانوادههای بیشتری مشمول دریافت این بستهها شوند.
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه سیاست این سازمان علاوه بر حمایت معیشتی از خانوادههای کم برخوردار در این برنامه، نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگیری از محرومان جامعه با تأسی از سیره امیر مومنان(ع)، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی، تأمین احترام خانوادههای نیازمند و زنان سرپرست خانوار و نیز هویت بخشی به فعالیتهای داوطلبان است، تصریح کرد: مناسبتهای مذهبی چون ماه مبارک رمضان، نقش مؤثری در تقویت رفتارهای سودمند اجتماعی و حفظ آن در طول زمانهای مختلف دارد و هدف از برگزاری آن، نشان دادن همبستگی و مسؤولیت اجتماعی عمومی از طرف عدهای از مردم به کل جمعیت جامعه است. بنابراین رفتارهای سودمند اجتماعی تقویتکننده فرهنگ، ارزش و هنجارهای جامعه به شمار میرود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.