۲۶۵۱ مناقصه – دانشکده علوم پزشکی ساوه- خرید یک دستگاه ۱۲۶۰ Hplc Agilent

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای خرید یک دستگاه ۱۲۶۰ Hplc Agilent نوبت دوم دانشکده علوم پزشکی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کد اقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵  در نظر دارد مناقصه خرید یک دستگاه ۱۲۶۰Hplc Agilent معاونت آموزشی  به شماره ۲۰۹۷۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۰۸ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحلبرگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکیدولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایتمذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات: دوشنبه تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۹۷می‌باشد. مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه تاریخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۷ مهلت زمانی ارایه پیشنهاد : تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۷ زمان بازگشایی پاکت‌ها : ساعت ۱۲ صبح روز سه‌شنبه تاریخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷ سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه به نشانی :ساوه – ابتدای خیابان جمهوری ميزان  سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد میلیون ریال) ضمانت‌نامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه و يا واريز وجه نقدبه شماره حساب ۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (شبا۹۱۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ IR ) به نام دانشکدهعلوم پزشکی ساوه : پاکت «الف» تا  پايان وقت اداري روز دوشنبه ۲۷/۱۲/۱۳۹۷  به آدرس:  ابتدای  خیابان جمهوری، ساختمان شماره یک ستاد دانشکده علوم پزشكي ساوه تحويل اداره پشتیبانی و امور رفاهی تحویل  گردد.  کد پستی:  ۳۹۱۹۶۷۶۶۵۱ و فایل pdf ضمانت‌نامه درسامانه تدارکات بارگذاری شود . براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی و امور رفاهی ۰۸۶۴۸۵۰۱۱۷۸- فکس ۰۸۶۴۲۲۲۳۴۸۸ یا به سایت دانشکدهبه نشانی  http://www.savehums.ac.ir و یا به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمایيد  اطلاعات تماس سامانهستاد جهت انجام مراحل عضویت  در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و۸۵۱۹۳۷۶

آگهی مناقصه عمومی

یک مرحله‌ای

خرید یک دستگاه ۱۲۶۰ Hplc Agilent

نوبت دوم

دانشکده علوم پزشکی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کد اقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵  در نظر دارد مناقصه خرید یک دستگاه ۱۲۶۰Hplc Agilent معاونت آموزشی  به شماره ۲۰۹۷۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۰۸ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحلبرگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکیدولت (ستادبه آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایتمذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات: دوشنبه تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۹۷می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه تاریخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۷

مهلت زمانی ارایه پیشنهاد : تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۷

زمان بازگشایی پاکت‌ها : ساعت ۱۲ صبح روز سه‌شنبه تاریخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷ سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه به نشانی :ساوه  ابتدای خیابان جمهوری

ميزان  سپرده شركت در مناقصهمبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد میلیون ریالضمانت‌نامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه و

يا واريز وجه نقدبه شماره حساب ۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (شبا۹۱۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ IR ) به نام دانشکدهعلوم پزشکی ساوه : پاکت «الف» تا  پايان وقت اداري روز دوشنبه ۲۷/۱۲/۱۳۹۷  به آدرس:  ابتدای  خیابان جمهوری، ساختمان شماره یک ستاد دانشکده علوم پزشكي ساوه تحويل اداره پشتیبانی و امور رفاهی تحویل  گردد.  کد پستی:  ۳۹۱۹۶۷۶۶۵۱ و فایل pdf ضمانت‌نامه درسامانه تدارکات بارگذاری شود .

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی و امور رفاهی ۰۸۶۴۸۵۰۱۱۷۸- فکس ۰۸۶۴۲۲۲۳۴۸۸ یا به سایت دانشکدهبه نشانی  http://www.savehums.ac.ir و یا به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمایيد  اطلاعات تماس سامانهستاد جهت انجام مراحل عضویت 

در سامانه:

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و۸۵۱۹۳۷۶