«بلوط ایران زمین» پویش جدید بانک ایران زمین

«بلوط ایران زمین» پویش جدید بانک ایران زمین مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به کمپین محیط‌زیستی این بانک به نام «بلوط ایران زمین» گفت: هر چه جامعه نسبت به مسایل پیرامون خود آگاه‌تر و حساس‌تر باشد، مسیر پیشرفت و توسعه هموارتر خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجیدپورسعید، […]

«بلوط ایران زمین» پویش جدید بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به کمپین محیط‌زیستی این بانک به نام «بلوط ایران زمین» گفت: هر چه جامعه نسبت به مسایل پیرامون خود آگاه‌تر و حساس‌تر باشد، مسیر پیشرفت و توسعه هموارتر خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجیدپورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به این‌که مؤسسات و سازمان‌های بزرگ امروز باید در صف اول انجام مسؤولیت‌های اجتماعی باشند، اظهارداشت: مشتریان از برندها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ انتظار دارند علاوه بر ارایه خدمات مناسب نسبت به مسایل پیرامونی حساسیت نشان داده و سعی کنند خدمات و محصولات خود را هم‌راستا با آنها توسعه دهند.

پورسعید گفت: بانک‌ها جزو مؤسساتی هستند که به همه مردم از طیف‌ها و طبقات مختلف خدمت می‌دهند و این امر باعث می‌شود ضمن درک بیش‌تر مسایل جامعه بتوانند گام‌های مؤثری در جهت افزایش حساسیت مردم و بهبود آگاهی آنها انجام دهند. وی افزود: حذف کاغذ از مراودات اداری، گسترش بانکداری دیجیتال و همچنین پیوستن بانک‌ها به کمپین حذف سررسید نشان از گام‌های مؤثری دارد که بانک‌ها در این مسیر برداشته‌اند.