“آگهی فراخوان عمومی دو مرحلهای (روش فشرده)” کد: ۳۱/۹۷-۲۰۰-ر نوبت دوم شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۳۹/۷۱۸ مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۷هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: کارهای باقیمانده احداث شبکه توزیع برق فاز ۹ جدید شهر جدید پردیس. ۲- نوع مناقصه: عمومی دو مرحلهای (روش فشرده). شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی […]
“آگهی فراخوان عمومی دو مرحلهای (روش فشرده)”
کد: ۳۱/۹۷-۲۰۰-ر
نوبت دوم
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۳۹/۷۱۸ مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۷هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.
۱- موضوع: کارهای باقیمانده احداث شبکه توزیع برق فاز ۹ جدید شهر جدید پردیس.
۲- نوع مناقصه: عمومی دو مرحلهای (روش فشرده).
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۷۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۷ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”) و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود.
۳- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمالی میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫
۴- مدت پیمان: ۲۴ ماه شمسی.
۵- مبلغ برآورد اولیه: ۵۶٫۸۲۲٫۸۸۹٫۷۱۸ (پنجاه و شش میلیارد و هشتصد و بیست و دو میلیون و هشتصد و هشتاد و نههزار و هفتصد و هجده)ریال، به صورت ۵۰%نقد و۵۰% تهاتر.
۶– تضمین فرآیند ارجاع کار: ۲٫۶۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و ششصد و سی و هفت میلیون) ریال.
۷– مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
۸- در اجرای ماده ۲ آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر، ارایه صورتهای حسابرسی شده آخرین سال مالی (سال ۱۳۹۵/۱۳۹۶) در پاکت «ب» الزامیاست. در صورت عدم ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد.
۹- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی میشوند وپس از کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی درمراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
۱۰- دریافت اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”) از سامانه ستاد: از روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۷ تا روز یکشنبه مورخ ۰۴/۰۱/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫
۱۱- تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”):
۱۱-۱- به صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۱/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگزاری شود.
۱۱-۲- به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سهشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۸ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.
۱۲- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۴/۰۱/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۳- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه «پاکتهای الف، ب و ج»: ساعت ۱۴:۳۰ روز سهشنبه مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۴– هزینه خرید اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”) از سامانه ستاد: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال است.
۱۵- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
نوبت : اول “آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۰۲/۱۰۴۹ مورخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۴ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از مناقصهگران واجد شرایط جهت عملیات اجرایی پروژههای […]
“آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۶ صورتجلسه شماره ۰۴/۱۰۵۱ مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۴ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: موضوع: انجام […]
دیدگاه بسته شده است.