“آگهی فراخوان عمومی دو مرحلهای (روش فشرده)” کد: ۳۱/۹۷-۲۰۰-ر نوبت دوم شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۳۹/۷۱۸ مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۷هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: کارهای باقیمانده احداث شبکه توزیع برق فاز ۹ جدید شهر جدید پردیس. ۲- نوع مناقصه: عمومی دو مرحلهای (روش فشرده). شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی […]
“آگهی فراخوان عمومی دو مرحلهای (روش فشرده)”
کد: ۳۱/۹۷-۲۰۰-ر
نوبت دوم
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۳۹/۷۱۸ مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۷هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.
۱- موضوع: کارهای باقیمانده احداث شبکه توزیع برق فاز ۹ جدید شهر جدید پردیس.
۲- نوع مناقصه: عمومی دو مرحلهای (روش فشرده).
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۷۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۷ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”) و بازگشایی پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود.
۳- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمالی میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫
۴- مدت پیمان: ۲۴ ماه شمسی.
۵- مبلغ برآورد اولیه: ۵۶٫۸۲۲٫۸۸۹٫۷۱۸ (پنجاه و شش میلیارد و هشتصد و بیست و دو میلیون و هشتصد و هشتاد و نههزار و هفتصد و هجده)ریال، به صورت ۵۰%نقد و۵۰% تهاتر.
۶– تضمین فرآیند ارجاع کار: ۲٫۶۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و ششصد و سی و هفت میلیون) ریال.
۷– مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
۸- در اجرای ماده ۲ آییننامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصهگر، ارایه صورتهای حسابرسی شده آخرین سال مالی (سال ۱۳۹۵/۱۳۹۶) در پاکت «ب» الزامیاست. در صورت عدم ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصهگر از فرایند مناقصه حذف میگردد.
۹- مناقصهگران ابتدا ارزیابی کیفی میشوند وپس از کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی درمراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
۱۰- دریافت اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”) از سامانه ستاد: از روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۷ تا روز یکشنبه مورخ ۰۴/۰۱/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫
۱۱- تحویل اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”):
۱۱-۱- به صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۱/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگزاری شود.
۱۱-۲- به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سهشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۸ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.
۱۲- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۴/۰۱/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۳- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه «پاکتهای الف، ب و ج»: ساعت ۱۴:۳۰ روز سهشنبه مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۴– هزینه خرید اسناد (اسناد ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”) از سامانه ستاد: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال است.
۱۵- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
نوبت : اول “آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام […]
“آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام ملی و نهضت […]
دیدگاه بسته شده است.