۲۶۵۸ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس- کارهای باقیمانده احداث شبکه توزیع برق فاز ۵ شهر جدید پردیس

“آگهی فراخوان عمومی دو مرحله‌ای (روش فشرده)”                                                                                                 […]

“آگهی فراخوان عمومی دو مرحله‌ای (روش فشرده)”

                                                                                                      کد: ۳۰/۹۷-۲۰۰-ر

نوبت دوم

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۹/۷۱۸ مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۷هیأت‌ مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: کارهای باقیمانده احداث شبکه توزیع برق فاز ۵ شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی دو مرحله‌ای (روش فشرده).

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۷۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۶ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”) و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۳- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمالی میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۴- مدت پیمان: ۲۴ ماه شمسی.

۵- مبلغ برآورد اولیه: ۱۱۱٫۶۵۳٫۷۹۲٫۹۵۲ (یک‌صد و یازده ‌میلیارد‌ و شش‌صد و پنجاه ‌و سه‌ میلیون ‌و هفت‌صد و نود و دو هزار و نه‌صد و پنجاه‌ و دو)ریال، به ‌صورت ۵۰%نقد و۵۰% تهاتر.

۶– تضمین فرآیند ارجاع کار: ۳٫۷۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰ (سه‌ میلیارد و هفت ‌صد و سی‌ و چهار ‌میلیون) ریال.

۷– مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۴ در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل شش ‌ماه اعتبار داشته باشد.

 ۸- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر، ارایه صورت‌های حسابرسی‌ شده آخرین سال‌ مالی (سال ۱۳۹۵/۱۳۹۶) در پاکت «ب» الزامی ‌است. در صورت عدم ‌ارایه  مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرایند مناقصه حذف می‌گردد. 

۹- مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی کیفی می‌شوند وپس از کسب حداقل امتیاز ارزیابی کیفی درمراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.

۱۰- دریافت اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”) از سامانه ستاد: از روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۷ تا روز یک‌شنبه مورخ ۰۴/۰۱/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫

۱۱- تحویل اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”):

۱۱-۱- به ‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۱/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به ‌صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۸ به ‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

۱۲- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۵:۰۰ روز ‌شنبه مورخ ۲۴/۰۱/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ اسناد مناقصه «پاکت‌های الف، ب و ج»: ساعت ۱۵:۰۰ روز ‌سه‌شنبه مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴– هزینه خرید اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”) از سامانه ستاد: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰(یک میلیون) ریال است.

۱۵- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.  

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس