رییس کمیسیون عمران مجلس افزایش قیمت بلیت اتوبوس، تحمیل گرانیها بر دوش مردم است رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت در شرایط کنونی نباید بار افزایش قیمت حمل و نقل برونشهری را بر گردن مردم میانداخت، از این رو با این رویکرد اشتباه دولت، باید شاهد کاهش سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی […]
رییس کمیسیون عمران مجلس
افزایش قیمت بلیت اتوبوس، تحمیل گرانیها بر دوش مردم است
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت در شرایط کنونی نباید بار افزایش قیمت حمل و نقل برونشهری را بر گردن مردم میانداخت، از این رو با این رویکرد اشتباه دولت، باید شاهد کاهش سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی باشیم.
به گزارش خانه ملت، محمدرضارضاییکوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در ایام عید، گفت: به نظر من در شرایط کنونی با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، نرخ حمل و نقل جادهای نباید افزایش پیدا میکرد، بلکه دولت باید از طریق ارایه خدمات به تعاونیها و رانندگان زمینه را برای کاهش مشکلات این حوزه فراهم میکرد.
دولت باید نسبت به تأمین لاستیک یا ارایه تجهیزات ارزانقیمت حمل و نقل جادهای اقدام کند
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامهداد: دولت باید با تأمین لاستیک، کاهش قیمت گازوئیل یا ارایه قطعات و تجهیزات ارزانقیمت، زمینه را برای کاهش قیمت تمام شده حمل و نقل جادهای فراهم میکرد.
دولت و وزارت راه و شهرسازی در شرایط کنونی نباید بار افزایش قیمت حمل و نقل برونشهری را بر گردن مردم میانداخت، از این رو با این رویکرد اشتباه دولت، باید شاهد کاهش سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی باشیم.
رضاییکوچی افزود: قطعاً دولت و وزارت راه و شهرسازی در شرایط کنونی نباید بار افزایش قیمت حمل و نقل برونشهری را بر گردن مردم میانداخت، از این رو با این رویکرد اشتباه دولت، باید شاهد کاهش سفرهای نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی باشیم.
سیاست اصلی دولت باید هدایت مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی باشد
وی ادامهداد: سیاست اصلی دولت باید هدایت مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی باشد، از این رو حتی اگر قیمت بلیت اتوبوس در ایام عید کاهش مییافت، بهتر و مطلوب تر بود.
رییس کمیسیون عمران مجلس افزود: به نظر من عدم افزایش نرخ بلیت اتوبوس در ایام عید ۹۸ بسیار مقرون به صرفه بود، زیرا با استقبال مردم از اتوبوسهای برونشهری، عملاً مصرف سوخت در خودروهای شخصی کاهش مییابد و دولت میتواند مابهالتفاوت میزان مصرف سوخت را برای حمل و نقل جادهای هزینه کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.