گسترش خدمات الکترونیک و مدیریت هزینه‌ها علل سوددهی پست‌ بانک

گسترش خدمات الکترونیک و مدیریت هزینه‌ها علل سوددهی پست‌ بانک گسترش خدمات الکترونیک و مدیریت هزینه‌ها موجب سوددهی پست‌ بانک‌ طی سال‌های اخیر شده‌ است به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌ بانک‌ ایران، جلیلی‌نیا افزود: عدم استقراض از بانک مرکزی و ایجاد انضباط‌ مالی مناسب، کاهش هزینه‌ها، تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت خدمات، […]

گسترش خدمات الکترونیک و مدیریت هزینه‌ها علل سوددهی پست‌ بانک

گسترش خدمات الکترونیک و مدیریت هزینه‌ها موجب سوددهی پست‌ بانک‌ طی سال‌های اخیر شده‌ است

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌ بانک‌ ایران، جلیلی‌نیا افزود: عدم استقراض از بانک مرکزی و ایجاد انضباط‌ مالی مناسب، کاهش هزینه‌ها، تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت خدمات، ترویج خدمات الکترونیک، تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ اشتغالزایی کشور، کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد بانک‌های دولتی با نظارت وزارت اموراقتصادی و دارایی طی ۳ سال گذشته روند سوددهی بانک را استمرار داده است.

جلیلی‌نیا، هزینه عملیاتی تجهیز منابع این بانک را پایین‌تر از سیستم بانکی کشور اعلام‌کرد و افزود: عواملی از قبیل عدم پرداخت جرایم بانکداری الکترونیک به بانک مرکزی به‌ دلیل نبود تراکنش ناموفق در سیستم شتاب، تنوع و حجم بالای مشارکت بانک در تأمین مالی طرح‌های اقتصادی، انجام بخشی از خدمات توسط بخش خصوصی و بهره‌وری مناسب نیروی انسانی در افزایش سوددهی بانک مؤثر بوده است.

مدیرامور مالی افزود: با تلاش واحدهای ستادی و اجرایی به ویژه ۶ هزار باجه‌ بانکی در سطح روستاهای کشور، روند روبه رشد منابع و درآمدهای بانک در ۶ ماهه دوم سال بسیار مطلوب‌تر از ۶ ماهه اول سال بوده و این روند سوددهی بانک در پایان سال‌جاری و سال آینده را بیش از پیش تضمین می‌کند.