ایران محیطی امن برای سرمایه‌گذاری است

     وزیر امور خارجه ایران را محیطی امن برای سرمایه‌گذاری همه شرکت‌ها دانست و همه برای سرمایه‌گذاری در ایران تشویق کرد.به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف در نشست مشترک اقتصادی ایران و سوئد که در هتل شرایتون استکهلم برگزار شد، افزود: حضور بخش خصوصی ایران و سوئد در این نشست نشان از فرصت‌های زیادی است […]

     وزیر امور خارجه ایران را محیطی امن برای سرمایه‌گذاری همه شرکت‌ها دانست و همه برای سرمایه‌گذاری در ایران تشویق کرد.به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف در نشست مشترک اقتصادی ایران و سوئد که در هتل شرایتون استکهلم برگزار شد، افزود: حضور بخش خصوصی ایران و سوئد در این نشست نشان از فرصت‌های زیادی است که در اقتصاد، امنیت و توسعه دو کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: ایرانی‌هایی که در این نشست حضور دارند در تجارت سوئد فعال هستند و می‌دانید که ایرانی‌ها مردم جدی هستند و وقتی قراردادی می‌بندیم به قول خود عمل می‌کنیم و به آن متعهد هستیم.

وزیر امور خارجه یادآور شد: ما مذاکرات بسیار طولانی در موضوع هسته‌ای انجام دادیم و کسی هم فکر نمی‌کرد تا این حد به تعهدات خود متعهد باشیم.

 

ظریف با بیان این‌که ما به تعهدات خود عمل کردیم و در هیچ موردی خلف وعده نداشتیم، اظهارامیدواری کرد با همکاری هیأت تجاری از حرف‌هایمان فراتر برویم و بتوانیم از ثمرات برجام استفاده کنیم.